dkvam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Trenger sårt hjelp til valg av videokamera , det er så masse modeller at jeg nesten blir svimmel. Helst bør kameraet ha gode nattegenskaper og mulighet for vidvinkellinse , men dette er ikke -helt- nødvendig. Det er 2 kamera jeg har merket meg og det er: Canon MV850i , dette har en medfølgende vidvinkellinse, men er visst ikke så veldig bra i mørke situasjoner. Liker også pictbridge funksjonen som Canon har , slik at jeg kan koble kameraet rett til printeren for å skrive ut bilder. Sony DCR-HC42E Ingen mulighet for vidvinkellinse(så vidt jeg har forstått) , mindre zoom , men megapixel og sonys kvalitet. Dette kameraet er jeg egentlig svært usikker på. Er det noen som har noen anbefalinger? Da tenker jeg selvsagt også på andre kameraer enn de jeg har listet her , og jeg vil helst ikke krype over 6000. Skulle noen lese dette og ha et knall brukt kamera til salgs så bare send en PM. Takker for eventuell hjelp!!! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hadde gått for Sony her. Billig-serien til Canon (MV 600, 700 og dermed helt sikkert også 800) sliter med motorstøy på opptakene. Og så har Sony mer lyssterk optikk. Dette gir utslag i filming innendørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå