Gå til innhold

Ingen ny KOTOR 2 oppdatering?

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de mange som sitter frustrert og venter på en oppdatering til den fryktelig buggete oppfølgeren til 2003's "Game Of The Year".

Nå synes jeg at jeg har ventet lenge nok, så jeg har gått inn på en del KOTOR2-relaterte nettsteder og forumer, men jeg har ikke funnet noen tegn på at en ny oppdatering for KOTOR2 skal komme.

Er det virkelig slik? Dolker utvikleren KOTOR-fansen i ryggen ved å drite i å komme med en oppdatering?

For jeg er lei av å spille et spill som plutselig slår seg av, eller at de som følger etter deg i spillet plutselig "ikke er der".

Jeg håper virkelig at jeg tar feil i at det ikke kommer noen ny oppdatering, for hvis jeg har rett, så kommer ikke jeg til å spille KOTOR2 svært mye lengre! :mad:

EDIT: Slik starter KOTOR2 opp hos meg. Jeg må trykke på "fullscreen"-kanppen for å få bildet over hele skjermen. :roll:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet, blir drit lei av all klikkinga... Jeg får ikke innstalert den første patch'n engang.. :s

Sånn startet kotor opp til meg også før... Innstalerte det på nytt, og kjørte det på 60 hz i steden for 85 som jeg gjorde på den første innstaleringen, og nå starter den opp normalt... Vetta faen om det er pga det jeg har gjort.. =)

Lenke til kommentar

Dessuten bør de sørge for å få med sekvenser og storyline som mangler. Jeg leste igjennom en lang tråd i dag med alternative slutter, audiosnutter og annet som virkelig ga aha-opplevelser men som man ikke får med.

Etter å ha spilt igjennom hele 2x (max on, max god) sitter jeg igjen med alt for mange spørsmål som kommer fra ting som rett og slett ikke henger sammen.

De tekniske bugsa overså jeg glatt, spillet funka bra hos meg og spillopplevelsen totalt overskygget de få feilene jeg fant.

Lenke til kommentar
Vet, blir drit lei av all klikkinga... Jeg får ikke innstalert den første patch'n engang.. :s

Sånn startet kotor opp til meg også før... Innstalerte det på nytt, og kjørte det på 60 hz i steden for 85 som jeg gjorde på den første innstaleringen, og nå starter den opp normalt... Vetta faen om det er pga det jeg har gjort.. =)

Heh, det ble omvendt hos meg! Jeg satte opp Hz'en (fordi jeg har fått meg ny skjerm som takler 75Hz på 1280*1024 oppløsning), og da ble det helt fint!

Men er det ingen som vet noe om det faktisk skal komme en ny oppdatering da? :dontgetit:

Men ellers, et flott spill, men jeg syntes at det var betydelig vanskeligere å komme i gang med, og bli hekta av 2'ern enn av 1'ern! Når jeg først fikk satt meg inn i KOTOR, satt jeg fast i stolen! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...