guten Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Var for en tid tilbake en smule uheldig med min laptop. Jeg var så dum og løftet den etter skjermen og den "sprakk" som dere ser på bildet..Garantien er utgått for en tid tilbake, så jeg lurer på om det er mulig å fikse dette på noen måte..? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det går vel an å få kjøpt "reservedeler" til laptop'er slik at du kan få byttet ut skjermen vil jeg tippe? Kan hende du får bedre svar dersom du forteller hva slags laptop du har (Ser du har en fujitsu siemens men modell?) Tror dog prisen på en ny skjerm vil være såpass høy at det kanskje lønner seg å spare litt til så du får råd til en flunkende ny laptop? Lenke til kommentar
guten Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Det er en Fujitsju Siemens Amilo A .. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det der så skikkelig kjipt ut. Eneste løsning er vel å ringe FSC og høre hva de skal ha for pc-en, og hvis det blir fryktelig dyrt kan du kjøpe en barebone og flytte over cpu og ram. Du får sikkert dette dekt hvis du har forsikring? (kjøp forsikring, fort! ) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er jo verdt et forsøk å ringe Fujitsu Siemens å høre hvor det evn. vil koste? Lenke til kommentar
guten Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Tror jeg selger hele greien som defekt heller.. og kjøper meg ny, har tenkt på det lenge.. Lenke til kommentar
Osc4r Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen specs ville vært bra, for jeg tror ikke ALLE vet hvaslags specs en Fs amilo A har ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Om den er gammel kjøper du ny, helt klart, skjermen er den dyreste komponenten i en bærbar maskin. Noe jeg erfarte. :| fylla + mørkt rom + whitebox på gulvet = knust skjerm :/ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noen bud? Reklamering for sal og kjøp er fyfy på forumet. Sånt kan dykk ta over PM. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Då er det vel berre å skaffe seg ekstern skjerm, tastatur og mus. Får jo ein superstille heimepc. Evnt. kan du sette den til server, då treng du ikkje tenke på det i det heile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå