Gå til innhold

Flimring på skjermen?

Anbefalte innlegg

Skjermen på min cl 56 er begynt å flimre. Ser nesten ut som et tv-bilde med dårlig signal. Der er enormt irriterende! Noen som har noen tips om hva dette kan være?

Hmm lurer egentlig på hvorfor alle er så fornøyd med cl 56. Jeg var det i begynnelsen, men etter en stund så ble jeg bare plaget. Har byttet hard disk, fått ny pc, vært plaget med blue screen osv. og nå er det mest sansynlig feil på skjermen!

:realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du kan muligens få fjernet flimringen ved å sette opp antallet hertz i sekundet.

Det gjør du ved å gå inn på egenskaper for skjerm, så på fanekortet innstillinger, deretter velger du knappen avansert. Nå får du opp et nytt vindu - velg fanekortet skjerm og sett deretter ønsket antall hertz inni firkanten skjermoppdateringsfrekvens.

Noe mer vet ikke jeg. Håper det fikser seg! :)

Mvh.

Fredrik :thumbup:

Endret av Panofix
Lenke til kommentar

Sette opp hertz'en på lcd' skjermen funker ikke, da de ikke "flimrer" som crt skjermer gjør.. LCD er GROVT forklart bitte små krystaller som endrer farge. Hertz instillingene er bare for å bestemme hvor fort skjermen skal flimre, jo fortere jo bedre syns de fleste. Igjen, funker ikke på LCD.

Høres mest ut som om at skjermen er defekt i mine ører, men vanskelig å vite egentlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...