dr4co Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) hi jeg har hatt det gode gamle headsetet mitt i snart 4 år. men etter at jeg la inn win xp så har jeg en irriterende lyd i headsetet når jeg beveger på musa. jeg har også problemer med å få bass i headsetet. jeg har dettehovedkortet med integrert lyd. lastet ned de nyeste driverene i sted men støyen er der fortsatt. får bare denne lyden når jeg beveger musa i windows.. har prøvd å mute/fjerne alle andre valg i lydoppsettet. så tror ikke det er det. headsetet fungerer bra på min gamle maskin så tror ikke det er noe i veien med det. der er bassen bra også, og ikke noe støy.. noen som har noen idêe om hva dette kan være? takk for svar Endret 7. mars 2005 av dr4co Lenke til kommentar
dr4co Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 ingen som har noen idêe? er vel kanskje noen instillinger i win eller kan det være at headsetet ikke støtter lydkortet mitt? lydkortet er jo kjøpt for 6 mnd siden og headsetet er 4 år... fint hvis noen har noen forslag til hva dette kan være? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Det integrerte lydkortet er veldig ømfintlig for støy, støyen du hører kommer fra +5 volten som blir delt både med PS2 porten og USB porten. Så når du beveger musa så kommer det pulser via +5v og du får denne irriterende skurrelyden. Det er ingenting du kan gjøre med det Endret 8. mars 2005 av zandro Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 har du en viftekontroll med display på. Min fra enermax laget en irriterende pipelyd via lydkortet, og når jeg fjernet +5 volten (rød ledning) så ble den borte. Viftestyringen fungerer i beste velgående da viftene bruker +12 volt. Men displayet er dødt, men det gjør ingenting siden jeg måtte sitte på gulvet for å se hva det viste uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå