Radi Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg vann kjøling på microplex. Jeg har ikke no peling på vann kjøling, så jeg trenger litt hjelp. Er det noe som kan hjelpe meg med å velge riktig. OBS Ikke komlett sett. sokkel 478. Endret 8. mars 2005 av Radi Lenke til kommentar
Irons Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Skal du bare kjøle cpu? Er det mindestøy eller ytelse du er ute etter? har du plass til dobbel radiator, eller enkel? lettere å sette sammen noe om man vet dette Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Okey. Takk. Skal finne ut av det. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har bare plass til enkelt radiator, for jeg har lagt vindu opp med list så det blir litt vanskelig å plasere den der, og bortkasstet, hvis jeg plaserer en dobelt radiator over vinduet. Men jeg har sett noen som har radiatoren foran i dekselet. det kunne jeg hatt. slik som her: Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg kunne også hatt en eller to slike på siden: Hva er egentlig vitsen med to. Er det bedere? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Og hatt en pumpe nederst i venstre hjørne, Slik som på dette bildet: Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Håper disse opplysningene gjorde det litt lettere for dere. Det skal jo selfølgelig værer bra ytelse. Og ikke bråke no mye. Endret 8. mars 2005 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg har plass til 2 enkelt radiatorer, ikke dobelt radiator. Jeg kunne hatt en nedest i høyere gjørne som på bildet ovenfor. Og en oppå kabinettet. Endret 8. mars 2005 av Radi Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har sett opp ett oppsett her: CPU blokk Pumpe Radiator Slange Du trenger i tillegg noen nipler. Viss du trenger tank kan du finne det selv Lenke til kommentar
Radi Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har Thermaltake skul, jeg fant ikke no bilde akuratt nå. er ikke på min pc Lenke til kommentar
Radi Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg hadde tenkt på kansje denne tanken: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALPHA15109 Lenke til kommentar
Radi Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg hadde også tenkt å ha noe UV-tilsettende stoff (grønn) Hvordan vann skal man ha i tanken? Skal man tilsette noe greier? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Går det ann å feste radiatoren slik som på det første bidet? (slik som det er tegnet rundet nederst i høyere gjørne) Endret 11. mars 2005 av Radi Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 [bilde av blått kabinett] Steike det der var stilig Lenke til kommentar
Radi Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Ja, jeg skal bare kjøle cpu. For jeg har ræva skjermkort, så det funnes sikkert ingen blokk som passer, men skal vente med sk blokk uansett Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 UV-tilsetning kan legge seg igjen i blokker og slanger, i alle fall den hos microplex. Kverna har erfaring med det. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Er det noe vits å kjøle Harddisken? Er denne kjøleren bra?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC25120 Er det noen som har noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Og er det noen som har noe erfaring med denne MIST cpu blokka?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWBCPU4781 Hilken cpu blokk er best på www.microplex.no ? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Har dasverre ikke vannkjøling selv, men jeg har hørt at danger den blokkene er skikkelig gode, de har gjengdimensjon på 1/2" så viss du skal blande med mist/ac må du ha overgang til 3/8". Blokker fra Danger Den Hva ønsker du å oppnå med harddisk kjøling? Vann på harddisken øker levetiden, men viss du skal ha stillhet kan du henge harddisken i strikkoppheng. Endret 14. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå