sigen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg kunne velge mekkom 6 forskjellige prosessorer faktisk . det med ram er sant nok , men hvem trenger vel mer en 2048 ram?? Greit, da har de lagt til flere prosessorer siden sist jeg var inne å kikket, men når de sier at du kan ha 128, 256, 512, eller 1024 MB RAM, så synes jeg det er litt dårlig. Bare Window XP alene trenger ca. 240-250 MB selv, så det anbefales å bruke 512 minst. Eller har de fisket på dette også? Moren og faren min kjøpte fre DELL, og de fikk bare 256, noe som gjorde maskinen ustabil med en gang. Kommer ikke på noen som_trenger_ mer enn 2048 MB, utenom servere. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 dell har opptil 2048 ram på de billigste maskinene . og mer på de dyrere Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Greit, da var det bare jeg som ikke hadde fått med meg det. My bad. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hehe det går bra. jeg vet det var slik før , men dell står ikke stille i utviklingen skjønner du hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå