ErlendRU Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 dell har micro atx på hovedkorta.. så man må kjøpe et kabinett som støtter dette.. 99,9% av dagens kabinett som støtter ATX støtter Micro-atx. jaok..men man må alikvel passe på å ikke kjøpe en av de på den 0,1%en da.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Om hull er problem er det jo bare å borre nye :s Legg det over, tegn i hullene og borr etterpå! Gjort det selv.. Funka fett! Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 jeg er ikke riktig sikker på hvilket hovedkort jeg har men jeg antar det er det som ble nevnt her tidligere . noen idè om hvordan jeg kan finne det ut ? det står ikke på noen papirer noe sted så......hehe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Mål? :s Søk etter flere dimensjoner om du trenger det.. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 på mitt dell kabinett så har jeg også to usb porter foran pluss et hull til høyttaler . tar jeg bare ut ledningen fra den og setter i usb greiene foran på det nye kabinettet (hvis det kabinettet har mulighet for det da ;P Og hvis det ikke har kan jeg evt. bare sløyfe det ? ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Burde ikke være noe problem det..! Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 det var det jeg mente også , men det er jo best å være på den sikre siden hehe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ja.. Det er det alltid! Har ofte gått på et par smeller selv gitt.. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 jeg hører tilstadighet at folk klager over dell og sier at det er så dårlig osv. , men jeg har da aldri hatt noen problemer med dell , den yter bra og har faktisk aldri "klikket" det eneste problemet jeg har med den er at kabinettet er stygt som f*** Lenke til kommentar
HAG Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 på mitt dell kabinett så har jeg også to usb porter foran pluss et hull til høyttaler . tar jeg bare ut ledningen fra den og setter i usb greiene foran på det nye kabinettet (hvis det kabinettet har mulighet for det da ;P Og hvis det ikke har kan jeg evt. bare sløyfe det ? ) Pass på audioconnector, det er en "standard" 9 pins (10-1) kobling på hovedkortet, tar man kontakten til koblinger på kabinettet av og ikke erstatter med ny kontakt for det nye kabinettet mister man lyden på koblingene bak på hovedkortet. Det er 2 par pinner som er satt "bro over" når det ikke er høyttaler/ mic. kobling foran på kabinettet, disse får kontakt i tilkoblingene foran på kabinettet når det går kabel dit... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg hører tilstadighet at folk klager over dell og sier at det er så dårlig osv. , men jeg har da aldri hatt noen problemer med dell , den yter bra og har faktisk aldri "klikket" det eneste problemet jeg har med den er at kabinettet er stygt som f*** Sant det du sier der! Faktisk.. Problemet er bare at de fleste data"friker" vil helle bygge sin egen PC fra grunnen av.. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 man kan jo nesten si at man bygger en dell pc også .... man velger jo hvor mye ram man vil ha og prosessor ja innmaten i det heletatt (bortsett fra hovedkort da t(tror jeg ) ....hehe) Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 her hjemme er det ei som er litt klåfingra når jeg er på skolen og skrur noen ganger av maskina mens jeg er på skolen og laster ned noe . jeg har satt på lås så det ikke går an å skru av med knappen og jeg har satt passord , men det hjelper lite når hun bare drar ut kontakten! jeg har bedt henne la være å gjøre dette , men hun har bestandig en unnskyldning for å skru av . Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 noen som har en idee om hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) du kan jo låse døra til rommet og svelge nøkkelen.. Endret 8. mars 2005 av erlendru Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 joda , men problemet der er at det er en lik nøkkel til alle slike låser som sitter i dører i hus. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 man kan jo nesten si at man bygger en dell pc også .... man velger jo hvor mye ram man vil ha og prosessor ja innmaten i det heletatt (bortsett fra hovedkort da t(tror jeg ) ....hehe) Altså det er en viss forskjell på å velge hvilke deler som skal sitte i pc'en og å bygge den selv.. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 joda , men problemet der er at det er en lik nøkkel til alle slike låser som sitter i dører i hus. Det er en liten lås som du setter inn i nøkkelhullet og låser fast på "innedører", gå innom en jernvarehandel (som selger låser, sylindrer, nøkler mm.) eller en "låssmed" og spør etter en slik, koster ca. 100,- til 150,- Med en slik i nøkkelhullet må det "vold til" for å komme inn døra. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 man kan jo nesten si at man bygger en dell pc også .... man velger jo hvor mye ram man vil ha og prosessor ja innmaten i det heletatt (bortsett fra hovedkort da t(tror jeg ) ....hehe) Altså det er en viss forskjell på å velge hvilke deler som skal sitte i pc'en og å bygge den selv.. Og du har ikke allverdens frihet på DELL sine sider heller, du kan f.eks. kun velge mellom 3 prosessorer, 4 forskjellige mengder RAM. osv. (kun et eksempel) Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 jeg kunne velge mekkom 6 forskjellige prosessorer faktisk . det med ram er sant nok , men hvem trenger vel mer en 2048 ram?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå