Gå til innhold

kan jeg bytte? Fra dellkabinett til annet.

Anbefalte innlegg

Jeg har en dell pc , og som dere alle sikkert vet så er jo ikke kabinettene til dell akkurat pene så det jeg lurer på er om det er mulig å putte dell delene mine inn i et annet kabinett . :blush:

#topic endret av moderator#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var en annen tråde om dette for en stund siden, der ble det diskutert lenge, men kan ikke huske å ha sett noe svar fra trådstarteren om hvordan det ble. Me du kan jo prøve, ser du at det ikke går, så gjør du en av to ting:

1. Du gir deg.

2. Du forstetter til alt enten er ødelagt, eller at du har fått det til, med litt modding e.l.

(Gå for nr. 2 :thumbup:)

Lenke til kommentar
Var en annen tråde om dette for en stund siden, der ble det diskutert lenge, men kan ikke huske å ha sett noe svar fra trådstarteren om hvordan det ble. Me du kan jo prøve, ser du at det ikke går, så gjør du en av to ting:

1. Du gir deg.

2. Du forstetter til alt enten er ødelagt, eller at du har fått det til, med litt modding e.l.

(Gå for nr. 2  :thumbup:)

hvis det er den her tråden du tenker på, så var det jeg som starta den.. :p men har lissom ikke kommet så langt at jeg har gjort det :blush:

Lenke til kommentar

Huske å legge ut bilder på den tråden din da, så folk finner ut at det går ann å skifte kabinett på DELL pc`er. :thumbup:

Det samme gjelder trådstarter, kommer å banker deg opp hvis du ikke legger ut bilder av det du gjør. :tease:

EDIT: leif

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Hmmm, har ikke hørt at Dell har slike Compaq-fakter! Er vel bare å spørre dem.. ;) Ikke vanskeligere :D

Etter hva jeg har sett i en Dell-PC (har 1 av shvina i huset gitt..) så ser det helt greit ut egentlig.. Men vi kan jo ha erlendru som forsøkskanin! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...