VonOs Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg har en dell pc , og som dere alle sikkert vet så er jo ikke kabinettene til dell akkurat pene så det jeg lurer på er om det er mulig å putte dell delene mine inn i et annet kabinett . #topic endret av moderator# Endret 9. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 det er mulig ja, men de har jo en del "lure" løsninger da.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Var en annen tråde om dette for en stund siden, der ble det diskutert lenge, men kan ikke huske å ha sett noe svar fra trådstarteren om hvordan det ble. Me du kan jo prøve, ser du at det ikke går, så gjør du en av to ting: 1. Du gir deg. 2. Du forstetter til alt enten er ødelagt, eller at du har fått det til, med litt modding e.l. (Gå for nr. 2 ) Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 delene til dell kan da vel ikke være så "mongo" sånn at dem ikke passer i et vanlig kabinett ? eller ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Var en annen tråde om dette for en stund siden, der ble det diskutert lenge, men kan ikke huske å ha sett noe svar fra trådstarteren om hvordan det ble. Me du kan jo prøve, ser du at det ikke går, så gjør du en av to ting:1. Du gir deg. 2. Du forstetter til alt enten er ødelagt, eller at du har fått det til, med litt modding e.l. (Gå for nr. 2 ) hvis det er den her tråden du tenker på, så var det jeg som starta den.. men har lissom ikke kommet så langt at jeg har gjort det Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den tråden jeg tenkte på ja erlendru. Hvorfor har du ikke gjort noe med det? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Den tråden jeg tenkte på ja erlendru. Hvorfor har du ikke gjort noe med det? nei for jeg har ikke hatt penger men nå skal jeg endelig bestille det da..i løpet av noen dager Endret 7. mars 2005 av erlendru Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Huske å legge ut bilder på den tråden din da, så folk finner ut at det går ann å skifte kabinett på DELL pc`er. Det samme gjelder trådstarter, kommer å banker deg opp hvis du ikke legger ut bilder av det du gjør. EDIT: leif Endret 7. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hmmm, har ikke hørt at Dell har slike Compaq-fakter! Er vel bare å spørre dem.. Ikke vanskeligere Etter hva jeg har sett i en Dell-PC (har 1 av shvina i huset gitt..) så ser det helt greit ut egentlig.. Men vi kan jo ha erlendru som forsøkskanin! Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har spurt dell flere ganger , men får aldri svar når det gjelder dette. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvis du klarer å flytte deler fra dell pc nn i vanlig kabinett, betyr jo det at du kan sette sammen en pc, så hvorfor i heiteste kina har du kjøpt deg en dell? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, godt poeng hba, ingen grunn til det. Men kanskje han kjøpte DELL, og så har han lært seg litt mer etterhvert, eller noe sånn. DELL var jo "bra" (les: bedre) før. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Det stemmer ;P takk for støtten Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Men, hvorfor ikke bare sammenligne? To øyne, en linjal og 2 PCer.. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 ja det kan jeg jo selvfølgelig også gjøre , men det er litt forskjell på alle hovedkort osv. og festene i div. kabinett til dette (eller??) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Alt varierer, men det følger standarder.. Det er bare å prøve å se! Kanskje dette kan hjelpe og: http://www.formfactors.org/formfactor.asp Der finnes du alle ATX-standardene på forskjellige komponenter som jeg tror Dell følger! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 dell har micro atx på hovedkorta.. så man må kjøpe et kabinett som støtter dette.. Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Tusen takk for alle svar og hjelp jeg har fått her . Lenke til kommentar
v0id Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 dell har micro atx på hovedkorta.. så man må kjøpe et kabinett som støtter dette.. 99,9% av dagens kabinett som støtter ATX støtter Micro-atx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå