oddis89 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Zelda er de beste spillene som noen gang har blitt laget. likte ocarina of time VELDIG godt men majoras maske trakk litt ned. det nye blir sikkert helt RÅTT- skulle vist ligne litt mer på ocarina of time EDIT: har sett den første traileren og nå så jeg den andre. noen som skal selge en game-cube. må nesten risikere en STOR bot å laste ned dette. synd å gjøre det mister lixom litt "feelingen" når man sitter med et tastatur i forhold til en kontroll. hehe. spilte ocarina of time nå er 15 og da ble jeg skremt kommer vell til å pisse i buksa på dette spillet da lol. (er bare sånn vet ikke hvorfor. kan godt gå i innhegningen sammen med bjørner i vassfaret bjørne park men blir livredd forran en dataskjerm hehe Endret 10. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Zelda er de beste spillene som noen gang har blitt laget. likte ocarina of time VELDIG godt men majoras maske trakk litt ned. det nye blir sikkert helt RÅTT- skulle vist ligne litt mer på ocarina of time Så sjekk traileren da! *ser den en gang til* Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Er ingen som kunne sendt den? har store problemer med media player online...får ikke sett noe online m den såg at du kunne downloade uten å betale nå Før måtte du ha complete for å laste ned så never mind =) yay!! Endret 10. mars 2005 av AciD18 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er ingen som kunne sendt den? har store problemer med media player online...får ikke sett noe online m den Last den ned.... trenger ikke streame den. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Stor fil TCi? Hater Basic Membershipet til Gamespot. Får signe up for ørrtende gang da. Edit: Mente film. Endret 10. mars 2005 av Beistet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Stor film TCi? Hater Basic Membershipet til Gamespot.Får signe up for ørrtende gang da. 15.3 MB, 1min 20s... Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 lekkert Men faktisk ikke så lekkert som først antatt...rart..... men moro blir det Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Stor film TCi? Hater Basic Membershipet til Gamespot.Får signe up for ørrtende gang da. 15.3 MB, 1min 20s... 15.2! Zippet da. Fyfader. Så nydelig! Ps, stream trailern først. Håper det kommer til Norge rundt juletider. Da vet du hvor du finner meg! Herlig at Gamespot har fjernet det idiotiske DLX-programmet sitt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) 15.2! Zippet da. Fyfader. Så nydelig! Ps, stream trailern først.Håper det kommer til Norge rundt juletider. Da vet du hvor du finner meg! Herlig at Gamespot har fjernet det idiotiske DLX-programmet sitt. Hehe... Tror nok ikke den kommer før til våren til Europa dessverre edit: Highres versjon ute: http://media.nintendo.com/mediaFiles/52937...6f11617d1ab.mov Endret 10. mars 2005 av TCi Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 går jo rykter om en samtidig release over hele verden da....eller var d kanskje mario 128... er litt trett for tiden.. Var ihvertfall et stort nintendospill som kanskje fikk samme release over hele verden. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Hehe... Tror nok ikke den kommer før til våren til Europa dessverre Tenkte nok det ja. Viste traileren til lillesøsteren min som generelt er en stor Zelda-fan (12 år og har klart Ocarina of Time flere ganger enn du kan telle på to hender). Hun sa bare WOW!! med et forbløffet uttrykk da Zelda-logoen kom. Videre så det bare ut som om øynene hennes skulle trille ut av hodet hennes. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Viste traileren til lillesøsteren min som generelt er en stor Zelda-fan (12 år og har klart Ocarina of Time flere ganger enn du kan telle på to hender). Hun sa bare WOW!! med et forbløffet uttrykk da Zelda-logoen kom. Videre så det bare ut som om øynene hennes skulle trille ut av hodet hennes. :!: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 tok si tid å laste ned highres utgåva, men det er sikkert vert det. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har en nevø jeg skal vise traileren til i påsken. Kan bli interessant, med en 8-åring som spilte ocarina of time som 5-6 åring og var dyktigere enn faren og mora (de er ikke så verst de heller) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja jeg gleder meg som en unge på speed. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) High-resen gikk litt treigt ja. Gleder meg til å se! *sikle* EDIT: Har sett....wow! Speechless .... Endret 10. mars 2005 av smetho Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sett den nå! Det ser knakende bra ut! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Såg veldig bra ut dette her! Blir å kjøpe en GC igjen da Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Å min herre. Det nye traileren is THA BOMB. Det spillet skal skaffes så fort som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå