above Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei. Jeg er på jakt etter et firma som kan hoaste server med linje til meg. Er det noen som har noe å anbefale her? Hva må jeg gjøre når jeg skal ha dette? Om jeg bestiller en server fra et firma som leverer linjer, domener osv også så får jeg vel en god linje også som serveren kan stå på, med på kjøpet?! Takker all hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Skal du leie serverplass, eller har du en fysisk server som skal plasseres hos et firma? Lenke til kommentar
above Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, det glemte jeg å si.. Jo, jeg vil leie! Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, det glemte jeg å si.. Jo, jeg vil leie! Det spørs jo hva du skal bruke serveren til, men hvis det skal være en webserver så anbefaler jeg Domeneshop. Lenke til kommentar
above Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Takk. Men kan jeg ikke bare komme inn med egen server til de slik at de eller kan jeg også få leie en server fra de som jeg kan putte innpå det jeg vil? Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Takk. Men kan jeg ikke bare komme inn med egen server til de slik at de eller kan jeg også få leie en server fra de som jeg kan putte innpå det jeg vil? http://www.domeneshop.no/colocation.cgi Lenke til kommentar
above Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, ut i fra det jeg kan se så får man bare komme inn med egen server til dem. Vet du da hvor jeg kan finne firmaer som leier ut servere som jeg kan ha mine egne ting på serveren? Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 http://www.datakompaniet.no/produkter/serverleie.pdf Websidene deres er ikke oppdatert, men annonsen over gir sikkert litt info. Har ikke sjekket annonsen over, men sist jeg så deres annonse så gikk det an å leie server med egne ting på. Lenke til kommentar
above Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Takk igjen, men den funka ikke..Så ikke akkurat så seriøs ut den der siden Men om det er andre noen vet om så tar jeg de i mot med takk! Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Takk igjen, men den funka ikke..Så ikke akkurat så seriøs ut den der siden Men om det er andre noen vet om så tar jeg de i mot med takk! Ok, Datakompaniet er faktisk veldig seriøs (selv om de har veldig dårlige sider). Vet dessverre ikke om flere firma. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Servetheworld leier ut servere, men det koster litt da. Sjekk denne linken for priser og sånt.. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 De har jo mange BILLIGE webhotell på qxl. Lenke til kommentar
above Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Er ikke webhotell jeg skal ha.... EDIT: Takker for linker.. Endret 8. mars 2005 av OSTEBU Lenke til kommentar
nilsnm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Whitebird NewMedia både leier ut plass på deres egne servere (for web hosting m.m.), leier ut servere (de skaffer også serveren) og leier ut fysisk plass samt evt. drift av din egen server. De har veldig bra linjer m.m. og service organisasjon som skal til for at dette går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå