Gå til innhold

Blizzard har trekt pappa 470 spenn


Anbefalte innlegg

hei, Blizzard har trekt pappa 470 spenn og de har planer om og trekke pappa for 470 spenn til den 18..hva faen er det som surrer rundt i skallen på de frekke jævlane i blizzard ent?? værsåsnill og hjelp meg og pappa hva skal vi gjøre??

 

 

og jeg hadde bare en 10 dagers trail så det er ganske pussig at de gjøre dette.

 

takk..

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne kansje beskrive litt bedre. Når kjøpte du spillet? Hvorti rtekte de ham første gang. osv.

 

Det lureste er kansje å sende en mail til blizzard's kundesupport. Dette hørtes nemlig ut som en feil. Det er trossalt en feil fra Blizzard sin side. Hjelper vel egentlig heller lite å poste om hjelp her.

Lenke til kommentar

Det var da veldig rart, jeg hadde en 10 dagers trial, kjøpte spillet og spiller på den gratis måneden fortsatt.

 

Det jeg synes var rarest er at de har trekt ham 470 kroner, for så å trekke ham på nytt samme måneden. Får ikke helt det til å stemme. Tror nok at en prat med Billing support er det som trengs ja.

Lenke til kommentar

takk for svar men det som er merkelig er at vi mekka accounten den 16 forgje måned og det er bare 7 i dag, men seff kan hende pappa er litt på jordet han er litt redd for alt detta svindel greiene som kan skje.. men takker for svar..hva kan være galt men skal prøve og ta kontakt med billing suport.. men selvfølgelig kan være at pappa surrer litt, i og med at accen ble mekket 16 februar og det er bare 7 i dag og de trekker bare etter at det har gått en måned..

Lenke til kommentar

Blizzard har hatt problemer med dette tidligere, og det er mulig at dere er et offer for dette. Det er imidlertid ingenting å være redd for, da de fikser opp dette med en gang dere sier ifra.

 

En mulighet er at du har valgt 3mnd betaling, også at de har vært tidlig ute med å trekke deg?

 

Uansett har du blitt trukket for mye/ofte, og det fikser de ganske så sikkert opp i hvis du sier ifra :)

Lenke til kommentar

Sikker på at det er Blizzard som har trekt pappaen din så mange penger? Du tror kanskje ikke at han så sitt snitt i å skylde på "sønnens upålitelige leker" når han i realiteten bestilte noe helt annet over nettet!? :p

 

EDIT: Nå så jeg din siste post.. Der ja! Hva var det jeg sa.. Når det skulle "sjekkes" da kom sannheten for en dag! ;)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Sikker på at det er Blizzard som har trekt pappaen din så mange penger? Du tror kanskje ikke at han så sitt snitt i å skylde på "sønnens upålitelige leker" når han i realiteten bestilte noe helt annet over nettet!? :p

 

EDIT: Nå så jeg din siste post.. Der ja! Hva var det jeg sa.. Når det skulle "sjekkes" da kom sannheten for en dag! ;)

Akkurat det tenkte jeg også :p

Lenke til kommentar
En mulighet er at du har valgt 3mnd betaling, også at de har vært tidlig ute med å trekke deg?

Altså det er 4 kvartal i et år...

470,- x 4 kvartaler = 1860, er ikke det litt dyrt?

Det jeg tenkte var at han hadde blitt trukket for 3 mnd, ikke et år slik som du har klart å tyde det til.

 

Nå blir jo også dette litt i overkant, men ikke mer enn en drøy hundrelapp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...