LaStrada Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvordan får jeg studentrabatt på NextGenTel da? Og hvor mye er rabatten på? Her: http://www.nextgentel.no/student/ Hvordan fungerer dette? Er det nok med et bevis fra videregående skole? Eller må man studere på et universitet eller lignende? Har lurt på dette lenge... Men sitter nå på en BluCom linje og har 11 måneder igjen av bindingstiden... Lenke til kommentar
pian Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Går du på videregående er du ikke student pr definisjon. Jeg sendte kopi av semesterkort fra høgskolen jeg går på. Lenke til kommentar
pjonka Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det kan være lurt å gå via Bredbåndsguiden, de finner beste og billigste løsning. Byttet fra telenor til bluecom (har ikke fått linje fra bluecom enda, da kontrakten med telenor går ut i april) sparte 70 kr i mnd på det, slapp å betale ekstra for ikke å ha fasttelefon, det er noen bredbåndguiden har forhandlet seg fram til. Det er verdt å kontakte dem. pjonka Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det kan være lurt å gå via Bredbåndsguiden, de finner beste og billigste løsning. Byttet fra telenor til bluecom (har ikke fått linje fra bluecom enda, da kontrakten med telenor går ut i april) sparte 70 kr i mnd på det, slapp å betale ekstra for ikke å ha fasttelefon, det er noen bredbåndguiden har forhandlet seg fram til. Det er verdt å kontakte dem. pjonka Sendte en forespørsel til de jeg, Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har bestilt 2048 SHDSL fra dataguard.no for 549 pr mnd (samme pris som 2048/256 fra telenor). Jeg får det først 17/3 så vi får se hvor bra det er. Men de har også ADSL2+ opptil 25000/2500 som kan være et godt alternativ? http://dataguard.no/?page=227&show=307&keep=259 Er drit lei av å sitte å vente på upload på 256kb så jeg er spent på hvordan dette blir Håkon Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har bestilt 2048 SHDSL fra dataguard.no for 549 pr mnd (samme pris som 2048/256 fra telenor). Jeg får det først 17/3 så vi får se hvor bra det er. Men de har også ADSL2+ opptil 25000/2500 som kan være et godt alternativ? http://dataguard.no/?page=227&show=307&keep=259 Er drit lei av å sitte å vente på upload på 256kb så jeg er spent på hvordan dette blir Håkon Er nok litt høy pris ja. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3804272 Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har egentlig Bluecom 720/128, men de bestemte seg for å oppgradere til 1024/384 Men jeg vil anbefale bluecom, fornuftige priser og stabile linjer, meget god ping også (om du spiller counter-strike) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 meget god ping også (om du spiller counter-strike) Det er positivt Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 kjøp heller ngt sin 1450 linje Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Spørs hvor du bor, Bor du i Møre og Romsdal har PCSupport.no i Sykkylven noen greie linjer, samt Tafjord Mimer. Har adsl fra Tafjord mimer 1200/448 til 325kr mnd. Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har du bestemt deg for noe? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, ikke enda, men det blir nok enten NextGenTel eller Bluecom! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Kikka idag på dette: http://pass.start.no/bredband/ Bør jeg gå for den? Lenke til kommentar
SleepOO Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg ville gått for den, men vent en uke eller to først og se om det blir noen tester av den eller klager eller noe sånt... det vil jo alltid bli litt trøbbel når det er et nyoppstarta selskap. Men sett på en annen måte leverer de på telenor sitt nett, og telenor må jo nesten være de beste på kundeservice (reparering av linjer) siden de har flest sentraler og linjer osv. Og så er det jo prisen da... den er jo bare herlig Og fast ip for 50 spenn i mnd Lenke til kommentar
sjurba Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Pass på at du får med deg dette da: Har du ikke hjemmetelefon, tilkommer kr 899,- for montør + kr 100,- per mnd. Hva skal man med hjemmetelefon når man har bredbånd?? Sukk. Så jo ellers veldig lovende ut. S. PS: Det å åpne porter i NGT router er ikke spesiellt vanskelig. Google viser deg hvordan... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har hjemmetelefon, men har tenkt å bytte til Ip-telefoni snart, blir det tatt som hjemmetelefon da? Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nei - hjemmetelefon er kun regnet som gammel telefon/ISDN levert over kopperlinje. Koster ekstra å få levert linje via telenor uten at du har fasttelefon - så start har tydeligvis valgt å viderefakturere det til kundene sine. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Så da kan jeg bare droppe å få iptelefoni (hvis jeg ikke betaler 100kr mer), hvis jeg bytter til start? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hvor er det du bor henn? Lyse Tele er et godt valg hvis den er utbygd der du bor. Eller enkelt og greit, vent til Telenor øker hatigheten rundt juni og da er det ikke vits å skifte. Endret 5. april 2005 av chakl Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Eller enkelt og greit, vent til Telenor øker hatigheten rundt juni og da er det ikke vits å skifte. Det er vel ganske usikkert når Telenor øker hastigheten, om de i det heletatt har noen planer om å gjøre det. Mange rykter og lite håndfast på dette punktet. EDIT: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=385599&st=0 Endret 5. april 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå