janfredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei. Skal nå bytte adsl leverandør. Men til hvilken? Bluecom har jo et bra tilbud nå, uten innmeldingsavgift.. Noen andre forslag til leverandører? En ting til. Hvordan vet jeg hvor langt det er herfra til bluecom sentralen? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Bluecom er et bra valg. Stabile linjer til gunstige priser (kampanjetilbud ut mars). Kundeservicen er topp. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Det var fint å høre! Det er ikke lov med animerte bilder på avtaren, men jeg er så grei at jeg ikke rapporterer det Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 En ting til. Hvordan vet jeg hvor langt det er herfra til bluecom sentralen? Ring til Bluecom. Si du lurer på om du skal skifte til dem. Da bruker de være veldig behjelpelige. For kontaktinfo se her:Bluecom Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) En ting til. Hvordan vet jeg hvor langt det er herfra til bluecom sentralen? Ring til Bluecom. Si du lurer på om du skal skifte til dem. Da bruker de være veldig behjelpelige. For kontaktinfo se her:Bluecom Gjorde det: Svaret jeg fikk var: - Total linjelengde inkludert inntak: 2433 meter Hva vil det si? At jeg er 2433 meter fra sentralen? Vil det fungere fint da? Endret 8. mars 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 da kan du få adsl av de, men vil heller anbefale nextgentel eller firstmile om du kan få det Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) hmmm, nextgentel har stabile linjer og gode priser. Har selv erfart dette har 5 venner(alle har forskjellige linjer) hvor hele gjengen er toppfornøyd, dog detter de ikke ut edit: Firstmile sier jeg bare fordi jeg har hørt ett par bra ting om det + at de har rimelige priser i forhold til hastigheter Endret 8. mars 2005 av [SK]Eagle Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Firstmile sa at min sentral er ikke bygd ut.. Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 nextgentel da? eller hvilken fart skal du ha? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Prisen bør ligge under 400, så 1200 er vel ca det høyeste for den prisen. Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) da fåreslår jeg at du kjøper nextgentel Bravo (1 450/384 Kbps) – 398,- edit: da kan du oppnå hastigheter helt opp til 180 k/bits som er helt ideelt til den prisen Endret 8. mars 2005 av [SK]Eagle Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nextgentel har jeg bra erfaring med selv hvertfall... Gode priser har de også, og egne studentpriser noe som passet meg veldig bra! Bluecom er vel egentlig et datterselskap av Telenor, er det ikke? Firstmile skal vel være ganske bra, men tilgjengeligheten hos dem er vel begrenset på det nåværende tidspukt... Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 bluecom lever bredbånd gjennom telenor sine sentraler, men de har egne sentraler også men det er begrenset Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bluecom er vel egentlig et datterselskap av Telenor, er det ikke? øøøøøøøøøøøøøøøøøødu får nok sjekke den der Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Anbefaler NextGenTel jeg også! Jeg har Charlie + studentrebatt = prisen til Bravo (398/mnd). Eneste negative jeg har på NextGenTel er lang kø i telefonsupport + at jeg ikke får til å åpne porter på routerens firewall (men det skal de visst kunne gjøre for meg). Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bluecom er vel egentlig et datterselskap av Telenor, er det ikke? øøøøøøøøøøøøøøøøøødu får nok sjekke den der Datterselskap av Catch var det visst Kilde: http://www.bluecom.no/privat/om/ Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 fra bluecom sine sider :ADSL Privat Kapasitet Etablering** Modem Montør Kr pr. md. 720/128 Kbps 499,- 499,-* 999,- 349,- 1024/256 Kbps 499,- 499,-* 999,- 449,- 2048/256 Kbps 499,- 499,-* 999,- 549,- Alle priser i NOK og inkl. mva. 12 mnd binding. Uten telefonabonnement påløper en ekstrakostnad på kr. 79 pr. md. * I tillegg dersom du ikke har ADSL modem fra før. ** Veiledende pris kr 799,- Telenor er faktisk billigere der bluecom ikke har egene sentraler Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hvordan får jeg studentrabatt på NextGenTel da? Og hvor mye er rabatten på? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvordan får jeg studentrabatt på NextGenTel da? Og hvor mye er rabatten på? Her: http://www.nextgentel.no/student/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå