Dirty^Dog Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Blandt mine første bilder med dSLR. Tatt med Olympus E-300. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tja jo, eller nei, tja... Litt overforkjedelig tror jeg. Fargeforskjell på h og v side av skuffa... Men bildekvaliteten var jo overraskende bra til å være et Olympus E-300 kamera. F828 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Syntes bildet var rett og slett litt kjedelig... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nja, ikke så veldig kjedelig, men litt. Det sto veldig stille om du skjønner Det var veldig lite liv i bildet. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg tror en bedre vinkel hadde vært en fordel. Jeg har stått noen hundre ganger og sett ned på en snøskuffe på den måten. Ned på knær eller på magen og forsøk å få til noe som er litt mer uvant og spennende eller muligens mye nærmere sånn at rimet blir tydeligere. Det er mange muligheter. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Hva i alle dager skal være fint med dette bildet? Det var uskarpt mange plasser og så syns jeg bildet fikk et litt sjenerende blått fargestikk. Snøen nede i venstre hjørne er også litt overeksponert. Så dette var et dårlig bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå