Gå til innhold

Litt misfornøyd med komplett.no

Anbefalte innlegg

Ikke så veldig lang historie; fikk for en stund tilbake en defekt cpu ( AMD 64 3500+ 90nm) som jeg fikk godkjent retur på hos komplett. Denne kjøpte jeg på demo sida hos komplett.no.

Ringte å snakte med komplett noen dager etter de hadde mottat cpu'en i retur men før de hadde fått testet CPU'en, da jeg spurte om jeg ville få en ny cpu eller pengene igjen og fikk til svar at jeg ville få en ny cpu om jeg fikk godkjent returen ( noe jeg fikk på 1-2 dager senere)

Så fikk jeg en mail 2 dager senere der de krediterte meg pengene igjen istedenfor å få ny cpu, med en begrunnelse der det sto at de hadde ikke tilsvarende vare inne. Jaja, tenkte jeg det er vell greit. Men så gikk jeg inn på komplett.no og så på demo sida og der var det en AMD 64 3500+ 130nm til salgs. Hvorfor kunne de ikke bare sende meg den? Det er da vel en tilsvarende cpu, den har jo samme pr rating, eneste forskjellen er kjernen.

Så mitt spørsmål er; kunne jeg nå "krevd" å fått en cpu tilsendt fra komplett som er bedre siden de "løy" og sa at de ikke hadde tilsvarende vare inne når de egentlig hadde en slik cpu inne?

Mvh

Paul

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at jeg ikke har mottat pengene enda fra komplett og at den CPU'en som var på demo sida er solgt. Kan ikke bestille ny før jeg har fått igjen pengene fra dem. Syntes det bare var irreterende at de ikke kunne sende meg den 130nm CPU'en.

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

Trist at ikke komplett har overført pengene til deg enda men se for deg at du hadde fått den 130nm prosessoren.

Det er jo ikke sikkert at det var den du ville ha.

Kan jo være du faktisk ville ha 90nm prosessoren forde den er mer klokkervenlig, hva vet jeg?

Derfor valgte de heller å kreditere deg prossessoren istedenfor å gi den en prosessor med lik pr rating men 130nm teknologi.

Mulig teori.

Lenke til kommentar

overføring av penger kan ta tid.. det kan ta noen dager når det er mellom to forskjellige banker, har vært borti at det kan ta flere dager opptil 1 uke før pengene er på rett konto..

Så akkurat det skal du ikke henge deg så veldig oppi.

Det at de ikke har sendt deg den cpu`en er rett og slett fordi at det ikke er samme kjerne.. og dermed ikke tilsvarende.

Dette vill du få mye bedre svar på fra komplett selv.

Lenke til kommentar
Så di gir deg pengene igjen istedetfor å gi deg noe som er dårligere enn det du hadde betalt for.

Det er jo direkte ondskapsfullt gjort av Komplett :tease:

De burde også ha et eget team med synske personer som kan lese kundenes tanker. På den måten kan de finne ut at "tilsvarende produkt" og "dårligere produkt" egentlig kan være det samme for en kunde, mens en annen vil fly i flint av en slik løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...