Stig-Arne Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Skulle bestille en Zalman viftekontroller. som kostet 295 kr, både på komplett, microplex og netconnection. Selv har jeg sluttet å handle hos microplex.no nettopp grunnet en vanvittig fraktpris. Egentlig skulle jeg handle fra komplett.no og bruke brevpakke.. der kom hele sullamitten på 330 kr ca med frakt. Men siden dem ikke hadde den inne, så ble jeg nødt å se meg om andre plasser. Stakk så innom microplex.no og der (som jeg regnet med) skulle dem ha 452 kr for hele pakken. Da kom jeg på netconnection.no.. registrerte meg som kunde, fannt fram kontrolleren og trykkte bestill.. Til min store overraskelse, så skulle dem ha hele 462 kr for å sende samme pakke som de andre. Hadde seriøst ikke trodd at det fanntes dyrere butikker på frakt enn microplex.no, men det viser seg altså å være galt. De skulle ha hele 135 kr for en enkel service pakke. Helt sykt spørr dere meg. Nå skal det sies at med komplett, så kunne jeg bruke forskuddsbetaling og brevfrakt.. noe som selvfølgelig gjør det mye billigere, men på netconnection og microplex.no så var det vanlig servicepakke med postoppkrav. Endret 7. mars 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tror heller du skal skylde på posten, den minste/letteste pakken starter rundt 115,- med postoppkrav, så avhenger det litt av hvor du bor, bare en sone lenger vekk og prisen stiger merkbart. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 og på komplett, med normal service pakke og oppkrav kommer den på 424 kr.. forstå det den som kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå