gspr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvorfor i alle dager bruke RAR når du har flotte ting som bzip2 (i kombinasjon med tar)? Vel, rar komprimerer bedre i de aller fleste tilfeller, det eneste som er dumt er at det ikke er fritt Vet, men forskjellene er marginale. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvorfor installerer du ikke bare rar og unrar fra rarsoft? Da kan du bruke f.eks. Konqueror for å pakke og pakke ut rar filer... Du kan sikkert bruke andre GUI-filbrowsere også... Lenke til kommentar
ratix Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vet, men forskjellene er marginale. Ikke når det gjelder store filer, da kan man få forskjeller på 10MB+ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Men når filen er stor, er 10MB marginalt Lenke til kommentar
ratix Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Men når filen er stor, er 10MB marginalt på en måte Lenke til kommentar
ilex Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 merkelig, selv om jeg har det med i siggen at folk ikke skal quote meg med emoticoner aktivert, så gjør de det likeledes. jeg får angst. -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå