mr. Bjerre Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei. Nå som snart løvetannene begynner å spire i grøftekantene, tenker jeg at jeg skal kjøpe en ny sykkel. Det skal være en hybridsykkel til en veldig overkommelig pris ( maks 3000 ) Mer spesifikt har jeg lyst på en Merida crossway viper. Kan dere gi linker til billige og gode inernettbutikker som selger hybridsykler og helst denne modellen, eller hvis dere plukker opp et godt hybridsykkel tilbud? Takker for svar. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 http://www.oslosportslager.no/maincategory/2655.html Her har de en del. Virker ganske seriøst også Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Se her, kanskje du finner noe Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) www.cyclecomponents.com! Har handlet en del derfra, meget bra butikk! Edit: Leste ikke første post så nøye, tror ikke du finner den modellen der da de har mer "extremt" utstyr her. Endret 10. mars 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå