Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom øker linjene sine (på egen infrastruktur)!

Anbefalte innlegg

Bluecom øker linjene sine:

Dagens.....Ny kapasitet

400/128....720/384

720/128....1024/384

1024/256..1500/448

2048/256..2048/448

Har selv dagens 720/128 og er mektig glad for å få en oppgradering, speiselt på UTveien, har bare vært kunde i 5 - 6 mnd!

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sjekket hjemmesiden deres, men fant ikke noe om det (rent bortsett fa at alle linjene de selger er bedre enn de var før:) vi fikk et brev om det i posten. Virker som om de løsriver seg fra Telenors klamme grep, de bytter nemlig ut alle modemene som tidligere har tillhørt Telenor.

Edit: får inntrykk at det gjelder alle Bluecoms egne sentraler, altså ikke de de leier av telener (eller hvordan det nå foregår)

Nok en Edit: ser på hjemmesiden at oppgraderingen bare gjelder Bluecoms egne sentraler, står nemlig at de som ikke omfattes av Bluecoms infrastruktur tilbys 720/128 linje (altså den gamle) for 349 i mnd

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

forandret litt på topic slik at folk ikke blir skuffet. De det gjelder har vel fått brev om det uansett. Kan vel bruke tiden til å si: haha, jeg har bedre linje en andre, men igjen, mange har bedre enn meg, noe dritt det der :(

Lenke til kommentar

Jeg gikk over til BlueCom da de hadde kampanjetilbud til de som bodde hvor de hadde bygd de nye sentralene sine. Så jeg fikk 1500/512 linje til 399kr mnd. Vet dere om min blir noe raskere eller? Jeg er på jobb nå så jeg får ikke sjekka før noen timer. Og på søndag kveld så kunne vi ikke koble til nettet og måtte slå modemet av og på for at det skulle fungere igjen. Så kanskje dette har noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Og på søndag kveld så kunne vi ikke koble til nettet og måtte slå modemet av og på for at det skulle fungere igjen. Så kanskje dette har noe med det å gjøre?

Akkuratt det samme skjedde med meg! Første gang det har skjedd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...