Gå til innhold

Server , Gaming og Video Redegering

Anbefalte innlegg

Leiter etter eit CPU/Prossesor som er bra nok til Gaming/Server/Video Redegering

Klarer aldri å velge mellom Intel Pentium 4 og AMD 64 3500+ ( de er for like så eg klarer ikkje å bestemme meg ) :hmm:

Endret av Jinx2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel er vel best på videoredigering, på server holder vel begge i massevis, spill er vel AMD best på... Vanskelig valg, men jeg ville valgt AMD, selv om det vil ta litt lengre tid til å f.eks. konvertere en film. Jeg har levd en stund med Athlon 1GHz og enkel videoredigering, nå blir den vel server etterhvert...

Lenke til kommentar
Dual Opteron!  :thumbup:

OI! Det ville vært ei multi-tasking BOMBE! Men dyrt... Har du råd, så løp og kjøp :thumbup::dribble:

Edit: Du må regne med å betale ca. 5400,- for Hovedkort og 2 cpu-er. Det synes jeg er veldig dyrt...

Endret av Økonom
Lenke til kommentar
Dual Opteron!  :thumbup:

OI! Det ville vært ei multi-tasking BOMBE! Men dyrt... Har du råd, så løp og kjøp :thumbup::dribble:

Edit: Du må regne med å betale ca. 5400,- for Hovedkort og 2 cpu-er. Det synes jeg er veldig dyrt...

Det var jo ikke sååå dyrt da, skal dette være en server som liksom skal være bra og holde en stund så tror jeg nok at dette klart er et alternativ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...