Gå til innhold

89 prosent måler penis - Hvor lang er din?


Ni kon

hvor lang er din i erigert tillstand...?  

483 stemmer

  1. 1. hvor lang er din i erigert tillstand...?

    • 1cm
      22
    • 2cm
      0
    • 3cm
      1
    • 4cm
      0
    • 5cm
      2
    • 6cm
      0
    • 7cm
      1
    • 8cm
      0
    • 9cm
      3
    • 10cm
      5
    • 11cm
      3
    • 12cm
      11
    • 13cm
      16
    • 14cm
      30
    • 15cm
      71
    • 16cm
      85
    • 17cm
      68
    • 18cm
      59
    • 19cm
      34
    • 20cm
      19
    • 21cm
      8
    • 22cm
      10
    • 23cm
      1
    • 24cm
      1
    • 25cm
      2
    • 26cm og oppover...??
      31


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med oss jenter? Hvis ikke du får inn et valg med "Jeg er jente og har dermed ikke penis", så stemmer jeg 26 og oppover!

Faktisk så har jenter en penis, det er bare at den er faktisk går innover! Det er ikkke "vagina hullet" jeg snakker om men jentene har en "innover penis" som er ca 20 centimeter lang

 

edit: leif

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Faktisk så har jenter en penis, det er bare at den er faktisk går innover! Det er ikkke "vagina hullet" jeg snakker om men jentene har en "innover penis" som er ca 20 centimeter lang

 

Ikke si sånt da :scared: !

Endret av Skjalg85
Lenke til kommentar
Hva med oss jenter? Hvis ikke du får inn et valg med "Jeg er jente og har dermed ikke penis", så stemmer jeg 26 og oppover!

Faktisk så har jenter en penis, det er bare at den er faktisk går innover! Det er ikkke "vagina hullet" jeg snakker om men jentene har en "innover penis" som er ca 20 centimeter lang

 

edit: leif

nei det har de ikke... nei nei nei..!!!!

jeg vil ikke høre om noen "chicks with dick"

damer har hull, vi gutter har penis...... ikke no mer..... ikke no mer!!!!!!

 

Edit: haha, en stakkars jævel som har 1 cm :!:

(skjønte at det var kødd men faen eller)

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
Forøvrig så er vel tykkelse/omkrets like viktig som lengden?

Ifølge kvinner så er det viktigere med omkretsen enn lengden når vi snakker om størreslser. Det er bare vi menn som er så opptatt kor lang den er. Faktisk så var det en undersøkelse hvor de kom fram til at det var viktig for menn å ha lang i slapp tilstand for å føle seg mer menn blan andre menn. :ermm:

Lenke til kommentar
Hva med oss jenter? Hvis ikke du får inn et valg med "Jeg er jente og har dermed ikke penis", så stemmer jeg 26 og oppover!

Faktisk så har jenter en penis, det er bare at den er faktisk går innover! Det er ikkke "vagina hullet" jeg snakker om men jentene har en "innover penis" som er ca 20 centimeter lang

 

edit: leif

ehm, så vidt jeg har forstått det så er klitoris det som hos menn utvikler seg til penis(glans). Så med mindre klitoris er 20cm så vet ikke jeg hva du snakker om ... Har du en kilde?

Lenke til kommentar
og hvor mye av dette er sant? (av hwno's resultater?)

Det meste ser jo troverdig ut, untatt alle som har skrevet; under 10 og over 20. Der er det vel 90-95% tull...

Vil tro halvparten av alle her legger på et par cm. og er litt snille når de runder av til nærmeste cm..

Ifølge en del andre artikler, så skal snittet ligge en eller to cm under det som er her, for voksne menn. Nå har jo vi en del som ikke er fullt utvokste enda, heller, så .. =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...