Elendil Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Rundt tusenlappen. Viss eg hugsar rett. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg vil tro at dette her knuser det meste av bilsimulator-møbler i dag... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg vil tro at dette her knuser det meste av bilsimulator-møbler i dag... Hmm, den der var rå! Men tipper den er nokså dyr. Er vel berre slike skikkelig inntriserte som kjøper slike. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Her er mitt hjemmesveiset produkt Sveiset det i løpet av matpausen på jobb, og den ble altfor høy, funker fint med den kontorstolen jeg bruker nå, men den er ikke så god å sitte i. Tar den sikkert med ned på jobb og kapper/bøyer den så den ikke blir så høy. Da kan jeg sitte i sofastolen, og den er deilig Lenke til kommentar
Dobba Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har også siklet litt på Solberg stolen, og kom plutselig på at jeg hadde sett noen bilstoler som var ombygd til kontorstol på netthandelen.no Sjekk her Blå bilstol Rød bilstol Disse kan kanskje brukes til å lage en gaming stol Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ikkje verst. Trur eg lager ein sånn. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Super test... Så den ikke før nå. Passer bra i disse skatteoppgjør-dager :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg