Gå til innhold

Spillet "Alone In The Dark" som film!

Vice

Anbefalte innlegg

Så nylig filmen "Alone In The Dark" som er basert på den gamle spillklassikeren ved samme navn. De som kjenner til spillet vil nok være enig i at dette var vel ett av de aller første riktig skumle spillene som kom ut.

Hadde dermed også litt forhåpninger til at dette skulle være en riktig så skummel film. (ja ja, jeg er klar over at de fleste spillbaserte filmer er søppel, men det finnes faktisk unntak avogtil).

Men allerede etter kort tid ble nok alt håp om en skummel eller bra film knust.

Maken til drittfilm er det faktisk lenge siden sist jeg så. Historien er ekstremt tynn og uengasjerende og fremfor å utdype det lille de har av plot og handling velges det istedet å kaste bort kostbare minutter på lange og kjedelige skyteorgier.

Det er overhodet ikke lagt vekt på å lage det skummelt og jeg syntes store deler av filmen bare var laget av noen "løse tråder" som man egentlig aldri fikk svar på. Det hele var klasket sammen med noen actionsekvenser her og der, kanskje mest for å vekke seeren.

Fysj! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ugh, dette var jo verre en jeg trodde. Jeg har ikke sett noe annet av denne "Uwe Boll" figuren så jeg visste ikke at det var kun makkverk som kom fra den kanten. :cry:

Hvis denne klovnen skal rasere andre spill som Farcry også da er det virkelig tragisk.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Når filmen ligger på 21. plass over dårligste filmer på imdb så bør du ikke ha noen store forventninger til filmen...

Makkverk eller ei, filmen skal jeg se i nærmeste fremtid :D

Må sjekke om jeg er enig med de 1275 av 1936 personene på imdb som har gitt filmen karakteren 1/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...