Angelou Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Ja.. jeg skal kjøpe meg bærbar og får 1/2 pris på dell pcer så det er nok liten tvil om at jeg velger en dell pc... ingen anen er vel bedre når man tenker på det ? så problemet er bare hvilken ? Jeg har egentlig ikke tenkt og bruke den som en skrivebords erstatter siden jeg har en vanlig pc, så den bør ikke være av den tyngste sorten. jeg tenkte på inspiron 4100 eller så måtte det vel bli en 8200 2500/2000 er uaktuelle siden de ikke har tv ut. et must er foresten pentium cpu p3 eller p4 ikke celleron.. og et gforce skjerm kort men hva med latitude utgaven ? for meg virker det som om man betaler masse ekstra for diverse extra utstyr som firewire ir overføring osv. Om man ikke trenger alt dette så er vel ikke latitud veien å gå ? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Dersom jeg hadde fått halv pris, så tror jeg at jeg ville valgt en av de grommeste modellene. Heldiggris! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hvis jeg ikke skulle betale mer enn halvparten hadde jeg kjøpt to og solgt den ene til fullpris :razz: PS: Kan man være med på ordren? Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Personlig ville jeg ha valgt Inspiron 8200, fordi den har det nødvendige + litt til. Har et inntrykk av at det er en laptop der du får masse for pengene. Lenke til kommentar
Angelou Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 hehe.. joa.. men jeg får nok bare 1 =/ tenkte på og ta en server til 300000 men tror nok sjefen til pappaen min skjønner at han ikke trenger den til job sammenheng :razz: Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 så du for en ny pc fordi faren din skal ha den i jobb sammenheng ? hmm .. ville nukk tatt den beste:) Lenke til kommentar
Angelou Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 nå skulle liksom jeg finne ut hvilken som var best da desuten må det vel betales litt for pcen uanz så hadde ikke gjort noe at den man får mest for pengene Lenke til kommentar
Angelou Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Egentlig veldig greit at fadern hater pcer.. sån at han bare kaster alle denne veien :razz: Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 har selv en 8200, og den fungerer glitrende til spill og lignende...men den er ***** tung...så det blir vel en prioriteringssak... mvh krister blir jeg sensurert? hva hvis jeg skriver "innihelvette tung" da...? [ Denne Melding var redigert av: krister461 på 2002-06-26 12:17 ] Lenke til kommentar
Sordid Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvis du får halv pris, så hadde jeg kjøpt en Precision M50 med det samme. Inspiron er jo for vanlig dødlige. M50 starter vel på 40000 :smile: Sordid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå