nree Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) ...d igjen. Hva skal jeg gjøre?? Ja, altså som topic sier... Jeg rota litt i Power Strip og fant ein plass jeg kunne stille på hz. Fint tenkte jeg og jeg stilte den fra 75 til 100... Nå er skjermen min helt svart (orange lys, ikkje grønt) og dermed så ser jeg ikkje noe... Jeg starta maskina opp i sikkerhets modus og av instalerte powerstrip. men neida, samme problem enda! Noe som vet råd? Edit: endret topic Endret 7. mars 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Du har ikke prøvd å starte i VGA modus? Det kan henne det hjelper, så fjerner du alle PowerStrip verdier i registeret. Så velger 75hz på vanlig måte. Ingen vits å ha mer hvis ikke skjermen offisiellt støtter det. Den tar skade av for høy HZ over tid uansett. Lenke til kommentar
sjoko_boy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Viktig at du setter riktig innstillinger mens du er pålogget i VGA-modus... R Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Du har ikke prøvd å starte i VGA modus? Det kan henne det hjelper, så fjerner du alle PowerStrip verdier i registeret. Så velger 75hz på vanlig måte. Ingen vits å ha mer hvis ikke skjermen offisiellt støtter det. Den tar skade av for høy HZ over tid uansett. Hvordan kommer jeg inn i vga modus? Hvordan fjerner jeg alle PowerStrip verdier i registeret? (hvor i registeret ligger dette?) EDIT: 600 innlegg!!! Endret 7. mars 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg lurer virkelig på hvordan jeg kommer meg til vga modus... i bios? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Du trykker F8 under oppstart av PC-en. Sånn ca. rett før den Windows loadingen kommer. Så velger du VGA modus og går inn i Windows. Da må du sette instillingene slik som du vil ha de fordi de er blitt satt ned til 640x480 i 60 Hz. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Du trykker F8 under oppstart av PC-en. Sånn ca. rett før den Windows loadingen kommer. Så velger du VGA modus og går inn i Windows. Da må du sette instillingene slik som du vil ha de fordi de er blitt satt ned til 640x480 i 60 Hz. Hei, takk for svar. Vet du da hvordan jeg får vekk alle power strips greiene i registeret? (regedit?) (søke?) EDIT: Dere mener Aktiver VGA modus, ikkje sant! Endret 7. mars 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Noen som vet hvordan jeg får det til og bli det vist jeg restarter, Altså når jeg starter opp maskina er den på 75Hz. Jeg bruker nå dvalemodus for og spare alle innstillinger men det er litt drøy og stille på oppløsningen hvær gang jeg går inn på maskina etter ein restart... Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Ser ut som maskina holder på instilligene... ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå