supermannen87 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Skal bytte hovedkort. Jeg har da tre S-ATA Harddisker. En WD Raptor disk på 74 GB og en Maxtor 250 GB. Raptor disken skal jeg jo bruke som C og D da den er raskere. Men må jeg formatere 250 på nytt igjen? Det er så mange ting der som jeg vil beholde..... Dessuten....Hva mener med Raid 0, 1, 10, 15 Skal få EPoX EP-8RDA6+ PRO Hovedkort Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Du trenger ikke formatere 250GB disken, du trenger vel strengt tatt ikke formatere raptoren heller men det kan være en fordel slik at en for et rent system fra starten av. For Raid se Radiguiden http://www.hardware.no/guider/raid/ Det kan være en fordel å først starte maskina med bare raptor disken innstalert slik at du får den som C og D og koblet til den andre etter at du har instalert eller fikset windows. Endret 7. mars 2005 av pertm Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 du nevner i starten at du har 3 forskjellige s-ata disker, men jeg ser kun 2 oppført ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Stenges pga mangelfull bruk av topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg