RoMaN Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei, Eg har eit stort problem med min pc, den er relativt ny med 3,4Ghz og 1024 ddr ram osv osv. MEN når eg skal spele spel begynner det å skje merkverdige ting med pcen. Pcen kjører feks. Desert Combat glatt i 3 min, då begynner det plutselig å hakke noko ****** ... Eg har prøvd å formatere pcen osv, men ingenting hjelper. Eg har eit FX5200 skjermkort, eg lurer på om det kan vere kjølinga på skjermkortet det kan vere noko gale med? ( skjermkortet trenger jo meir kjøling når man gamer ) Takker for alle svar Lenke til kommentar
xcase Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 om du tror at kjølinga på skjermkortet er for dårlig, kan det å teste temperaturen før gaming og ved gaming være en god idé Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Namn på eit program som måler varme ? .. ( eg hakke peiling ) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvis du skal måle temperatur på skjermkortet, må skjermkortet ha temperatur måler innebygd. Hvis det har det, finner du det sikkert sammen med driverne til skjermkortet. Enten på CD'en, eller på hjemmesiden til skjermkort produsenten. Du kan jo f.eks kjenne på kjøleribba til skjermkortet, mens du f.eks spiller, eller når du bruker 3DMark. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 eller kanskje bare skjermkortet yter mindre bra Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 er det feil i grafikken når du spiller? litt før det fryser? Uanset.. FX5200 er ikke noe topp kort.. så det kan godt være det at kortet rett og slett er for svakt Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Men hvorfor gikk det GLATT de første 4-5 minuttene ? Det er jeg som har problemet, RomaN skrev innlegget for meg... FX5200 skal vel kunne takle Battlefield 1942 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 skal og skal.. jojo.. har du prøvd å putte en ekstra vifte i mot kortet? Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva mener du ? hvordan ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 sett en vifte på siden, under, over hvor som helst i nærheten av skjermkortet slik at du får kjølt ned ribba litt.. verd forsøket. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Namn på eit program som måler varme ? .. ( eg hakke peiling ) Har ikke forceware driverene har innebygd temp måler? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jo, om kortet har temp måler.. Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg er ikke så veldig proff med data, så bare si nøyaktig hva jeg skal gjøre så skal jeg gjøre det hehe Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 du har ikke temp måler så bare det er sagt. Finn deg en vifte, koble den til.. sett den på siden av skjermkortet slik at den blåser innmot kjøleribben på skjermkortet.. så prøver du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå