RBW Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Soltek med Qbic A.I. Soltek er på banen med en ny serie serie med SFF-maskiner. Serien har fått navnet Qbic A.I., hvor A.I. naturlig nok står for Artificial Intelligence. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Pent. Blir sikkert mye billigere enn konkurrenten også. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 så "billig" ut, fikk ikke samme kvalitets følese som med en shuttle Lenke til kommentar
lobster Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hadde det ikke vært for det sinnsyke støynivået på slike småmaskiner, så hadde jeg kjøpt meg en slik boks. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hadde det ikke vært for det sinnsyke støynivået på slike småmaskiner, så hadde jeg kjøpt meg en slik boks. sinsykte støynivå? min shuttle socket 939 er helt lydløs. I alle fall svært stille, eneste jeg hører er harddisk Endret 7. mars 2005 av chil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå