Vidder Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Har satt sammen en gammel greie som er oppe og går, men hadde ikke noen annen kasse å bruke enn ett gammelt Comapq-Kabinett. Problemet her er at det ikke går an å bruke powerknappen på dette kabinettet, ettersom ledningene er laget etter Comapq-Hovedkort-standard. Slik som det er nå, bruker jeg en jumper til å slå på, men må trekke ut ledningen for å slå den av, noe som blir tungvint da jeg skal sette på kabinettlokket. Er det mulig å mekke sammen en ny bryter på ett vis? Eventuelt av hva og hvordan? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det er vel en vanlig bryter med en annen kontakt som skal på hovedkortet. bytt ut denne men en vanlig. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Er jo snakk om PowerSW-ledningen.. Denne skal bare skape kontakt når knappen trkkes inn, for når du slipper den skal den jo slutte å gi strøm.. Skjønte ikke helt hva du mente Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Som jeg har svart før: Artikkel nr 22-1304 på Clas Ohlson. Trykkontakt, diameter 6 eller 10mm (to forskjellige hetter følger med). Monteres i 7mm hull. pris: 19,- farge: rød. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Se, se. Dette skulle vel gå an å bruke. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå