Procli Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har trøbbel med å få tv ut til å fungere på min gamle pc.. PIII 350, WIN XP, et gamelt S3 Savage 4 kort med 16 MB ram. Har koblet kabler mellom pc og tv. Når jeg går inn på skjerm-instillingene så er det ingen ark-fane for å koble til tv (Display). Prøver å oppdatere driveren til skjermkortet men får bare opp at det ikke er mulig! Har prøvet 4-5 drivere Noen smarte ideer? Lenke til kommentar
torbx Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har trøbbel med å få tv ut til å fungere på min gamle pc.. PIII 350, WIN XP, et gamelt S3 Savage 4 kort med 16 MB ram. Har koblet kabler mellom pc og tv. Når jeg går inn på skjerm-instillingene så er det ingen ark-fane for å koble til tv (Display). Prøver å oppdatere driveren til skjermkortet men får bare opp at det ikke er mulig! Har prøvet 4-5 drivere Noen smarte ideer? Mulig at mye har kludra seg til om du har installert 4-5 drivere... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg hadde et 32Mb S3 savage 4 for noen år siden og det måtte bootes med TVen tilkobla for at det skulle fungere. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg hadde et 32Mb S3 savage 4 for noen år siden og det måtte bootes med TVen tilkobla for at det skulle fungere. Det har jeg ikke prøvet. Skal prøve det.. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå