gryten Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 klarte å svidd av prosessoren min forleden dag (litt sløv da jeg satt den på), det jeg lurte på om HK kan være ødelagt pga en av svidd prosessor? Alle D-LED lysene på hovedkortet lyser rødt etter at jeg satt inn ny prosessor. Maskinen kjører men ingenting vises på skjermen. Er det noen som har no gode råd? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 test med en annen prosessor, mitt hk overlevde fint en svid amd Lenke til kommentar
gryten Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 da har jeg prøvd, og kom til at jeg ikke hadde clear cmos jumper. Flyttet på de og nå funker hovedkortet:D Men enda et problem dukket opp, maskinen sier at den ikke finner cpu vifta? hmmmm. Noen snakker om at det finnes cfan1 og cfan2 på hk, men finner kun psfan1 og sfan1 på mitt msi K7T266 pro2 kort. Lurer om jeg kan koble vifta til noen av disse to??? Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Alle fan kontakter skal være oppgitt i bruksanvisningen til hovedkortet ditt... Uansett så lenge vifta sviver er det ett fett hvilken kontakt du kobler den til. Lenke til kommentar
gryten Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 thanks mate,prøvde på de andre og alt virker nesten som den skal men fortsatt får jeg den samme feilmelding "cpu fan isnt running" når den kjører som den skal, og på bios står alt om cpu vifta på 0, rpm på 0...og så videre. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hatt samme feil på et hk jeg hadde..prøv og update biosen, d er sikkert en bug. Lenke til kommentar
gryten Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 takker, tror det begynner å likner no. Skal prøve å oppdatere biosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå