Sprinkle Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Har gått å grublet noen uker på hvilken laptop jeg skal kjøpe og fant i dag denne (men med 512 RAM) på binders til kr 7.999,- Test på Din side Det virker på meg som dette er et relativt godt tilbud... Pc'en skal primært benyttes til tekstbehandlig, surfing og musikk/film. Ellers så er viktigste egenskaper: -Støysvak -Vekt -Batteri Noen som har meninger om dette tilbudet? Evetuelt forslag til andre maskiner til maks 8000,- som kan være aktuelle? Endret 7. mars 2005 av Sprinkle Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Da er denne PCen nokså billig - ikke noe mye, men. Den kommer til å fungere dårlig ved spilling og mer krevende programmer, men siden dette ikke er noe tema, synes jeg du skulle gå for denne Du kan jo alltids sjekke ut Dell Inspiron 6000 og se om du finner noe bedre der - jeg selv ville heller valgt den eller en annen Inspiron-modell. Mvh. Fredrik Endret 7. mars 2005 av Panofix Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er en fin pc til en fin pris. En av de positive tingene med den er at du kan se på film/bilder, samt å høre på musikk uten at du trenger å starte opp maskinen med OS. Den er også ganske stillegående mener jeg. Lurt av dem å selge den med 512MB. Jeg fikk forresten batteritiden på rundt 4 timer ved å senke lyset på skjermen. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Dessuten er visstnok høytalerene meget gode. Har lurt litt på en slik selv når økonomien min bedrer seg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Høyttalere fra Harman Kardon ja. Det er bra lyd i dem. Ikke som på andre pcer der lyden er ganske dårlig. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg får 9k av skolen til å kjøpe pc, men har faktisk ikke funnet noen andre til 9k som er bedre. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sleng på et par tusen å få en skikkelig pc! F.eks, Dell i6000, Aopen 1557, Acer Ferrari 3200, tror nok dem er mye mer for pengene. dv1045 har elendig skjermkort! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 dv1045 er en digg maskin å jobbe på. Det er ikke noen spillmaskin, men siden det ikke var noe krav, så er det definitivt et godt valg. Å legge på ekstra bare for ekstra varme og en ferrari-logo virker egentlig ganske bortkastet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Sleng på et par tusen å få en skikkelig pc! F.eks, Dell i6000, Aopen 1557, Acer Ferrari 3200, tror nok dem er mye mer for pengene. dv1045 har elendig skjermkort! Hva skal han med en dyr pc når den han linker til er mer enn godt nok til det han skal bruke den til? Han trenger f.eks ikke Radeon 9700 for å drive med litt tekstbehandling. Du er vel enig der? Dessuten så sier han MAKS 8000,-. Da er det ikke bare bare å legge på noen tusenlapper til. Og Ferrari 3200 koster vel mer enn 10k? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Skal mye til å slå dette tilbudet i alle fall. Syns du uten tvil skal gåf or den Lenke til kommentar
Sprinkle Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Da var HP'en kjøpt og betalt! Godt forøyd så langt (uten å egentlig gjort annet enn å slå den på : ) Sleng på et par tusen å få en skikkelig pc! Er et fenomen at det alltid er en pakkskalle her inne som kommer med slike latterlige innlegg. Det står ganske klart i første innlegg "MAKS 8.000,-". Hvis jeg hadde mer enn 8k å bruke hadde det vært en rekke andre maskiner som kunne vært aktuelle, men da ville det ikke statt Maks 8.000,- dv1045 har elendig skjermkort! Mener du virkelig i fult alvor at jeg kar behov for noe bedre til tekstbehandlig, mp3 og lese VGnett??? Endret 8. mars 2005 av Sprinkle Lenke til kommentar
TEE Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Pssst. Ikke kjøp Jensen eller D-Link dersom du skal ha en trådløs router. Ikke noe galt med routerne i seg selv, men de har en dårlig historie med HP sine maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå