Gå til innhold

HP dv1045 til kr 7.999,-

Anbefalte innlegg

Har gått å grublet noen uker på hvilken laptop jeg skal kjøpe og fant i dag denne (men med 512 RAM) på binders til kr 7.999,-

Test på Din side

Det virker på meg som dette er et relativt godt tilbud...

Pc'en skal primært benyttes til tekstbehandlig, surfing og musikk/film.

Ellers så er viktigste egenskaper:

-Støysvak

-Vekt

-Batteri

Noen som har meninger om dette tilbudet?

Evetuelt forslag til andre maskiner til maks 8000,- som kan være aktuelle?

Endret av Sprinkle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er denne PCen nokså billig - ikke noe mye, men.

Den kommer til å fungere dårlig ved spilling og mer krevende programmer, men siden dette ikke er noe tema, synes jeg du skulle gå for denne :thumbup:

Du kan jo alltids sjekke ut Dell Inspiron 6000 og se om du finner noe bedre der - jeg selv ville heller valgt den eller en annen Inspiron-modell. :)

Mvh.

Fredrik :thumbup:

Endret av Panofix
Lenke til kommentar

Det er en fin pc til en fin pris. En av de positive tingene med den er at du kan se på film/bilder, samt å høre på musikk uten at du trenger å starte opp maskinen med OS. Den er også ganske stillegående mener jeg. Lurt av dem å selge den med 512MB. Jeg fikk forresten batteritiden på rundt 4 timer ved å senke lyset på skjermen.

Lenke til kommentar

dv1045 er en digg maskin å jobbe på. Det er ikke noen spillmaskin, men siden det ikke var noe krav, så er det definitivt et godt valg.

Å legge på ekstra bare for ekstra varme og en ferrari-logo virker egentlig ganske bortkastet.

Lenke til kommentar
Sleng på et par tusen å få en skikkelig pc! :)

F.eks, Dell i6000, Aopen 1557, Acer Ferrari 3200, tror nok dem er mye mer for pengene. dv1045 har elendig skjermkort! :thumbdown:

Hva skal han med en dyr pc når den han linker til er mer enn godt nok til det han skal bruke den til? Han trenger f.eks ikke Radeon 9700 for å drive med litt tekstbehandling. Du er vel enig der? Dessuten så sier han MAKS 8000,-. Da er det ikke bare bare å legge på noen tusenlapper til. Og Ferrari 3200 koster vel mer enn 10k?

Lenke til kommentar

Da var HP'en kjøpt og betalt! :D

Godt forøyd så langt (uten å egentlig gjort annet enn å slå den på : :p )

Sleng på et par tusen å få en skikkelig pc!

Er et fenomen at det alltid er en pakkskalle her inne som kommer med slike latterlige innlegg. Det står ganske klart i første innlegg "MAKS 8.000,-". Hvis jeg hadde mer enn 8k å bruke hadde det vært en rekke andre maskiner som kunne vært aktuelle, men da ville det ikke statt Maks 8.000,-

dv1045 har elendig skjermkort!

Mener du virkelig i fult alvor at jeg kar behov for noe bedre til tekstbehandlig, mp3 og lese VGnett??? ;)

Endret av Sprinkle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...