medlem-68510 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg har et Q-Tec miditower (svart med plexi-glassdør) md2 transparent (lr nå). Kosh i svarte ska æ kåbbel på usb portan frampå??? :'( :'( buhu... E d sånn at hovedkorte mitt ikke passe? Æ har ein "port" på hovedkorte der d står "USB", mn der passe itj ledningan ( ( ( . HJELP! Endret 7. mars 2005 av Inf3rn090 Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har et Q-Tec miditower (svart med plexi-glassdør) md2 transparent (lr nå). Kosh i svarte ska æ kåbbel på usb portan frampå??? :'( :'( buhu... E d sånn at hovedkorte mitt ikke passe? Æ har ein "port" på hovedkorte der d står "USB", mn der passe itj ledningan ( ( ( . HJELP! For det første kan du prøve å skrive det der på nytt. Kanskje på skrivemåten vi kaller NORSK (bokmål) skjønner ikke en dritt av hva du har skrevet. +++ du kan slippe men de unødvendige ordene. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 OK... Jeg har kjøpt et Q-Tec MD2 transparent (eller noe) tower som jeg ikke får koblet til usb-portene i front på. Passer ikke hovedkortt mitt? Jeg har en "port" på hovedkortet der det står "usb", men den passer ikke der. HJELP! (HAPPY XtrubioR?? ) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hovedkortet skal ha en 9-pins kontakt for USB - har den det? Og i så fall, hvordan ser kontakten til front-USBen ut? EDIT: Kan anbefale å endre topic også. Det bryter sikkert med alle reglene i nettiketten Endret 7. mars 2005 av Loomy Lenke til kommentar
MHG Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 du kan også skrive vilket hovedkort du har og gjerne et bilde.. kommer ikke så langt med det du har skrevet nå.. du kan også sjekke i manualen som følgte med hovedkorte ditt hva det står der Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) aner ingenting om tårnet ditt, men det er ikke alle tårn som har støtte for et usb frontpanel. Du kan jo alltids ta frem kniven og skjære ut.. EDIT : Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? Endret 7. mars 2005 av dga01 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 På hovedkortet er det bare masse pinner som står opp uten noen plastikk-kant rundt (slik som plastikken rundt IDE-porten). Men, den som kommer fra usb-tingen i front er flat. Hullene som pinnene (haha) skal opp i står på rrekke og rad :| . Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) På hovedkortet er det bare masse pinner som står opp uten noen plastikk-kant rundt (slik som plastikken rundt IDE-porten). Det høres ut som en USB-kontakt ja. I hvert fall hvis det er 4+5 pinner. Hullene som pinnene (haha) skal opp i står på rrekke og rad :| . Hvor mange hull er det? Kanskje den skal kobles til samme sted som HDLED og PWR SW og alt det der. Tviler egentlig litt på det, men man vet aldri med Qtec Endret 7. mars 2005 av Loomy Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Vet ikke vilket hovedkort jeg har. Det sto orginalt i en toshia equium 3300m. Usb ledningen skal i allefal ikke stå vedsiden av hdled og de der. Ingen flere ledinge plasser der. Hmm. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva om vi kunne ha fått et lite bilde? så vi kunne sett hva du mener? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Sitter ikke ved pcn akkurat nå. Har heller ikke noe kamera som kan ta bilde som kan "tydes". Kan tegne det når jeg kommer hjem. Blir ikke og legge ut bildet før i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå