Gå til innhold

Hvordan skal jeg koble på disse?

Anbefalte innlegg

Jeg har et Q-Tec miditower (svart med plexi-glassdør) md2 transparent (lr nå). Kosh i svarte ska æ kåbbel på usb portan frampå??? :'( :'( buhu... E d sånn at hovedkorte mitt ikke passe? Æ har ein "port" på hovedkorte der d står "USB", mn der passe itj ledningan :(( :(( :(( . HJELP!

Endret av Inf3rn090
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et Q-Tec miditower (svart med plexi-glassdør) md2 transparent (lr nå). Kosh i svarte ska æ kåbbel på usb portan frampå??? :'( :'( buhu... E d sånn at hovedkorte mitt ikke passe? Æ har ein "port" på hovedkorte der d står "USB", mn der passe itj ledningan :(( :(( :(( . HJELP!

For det første kan du prøve å skrive det der på nytt.

Kanskje på skrivemåten vi kaller NORSK (bokmål)

skjønner ikke en dritt av hva du har skrevet. +++ du kan slippe

men de unødvendige ordene.

Lenke til kommentar

Hovedkortet skal ha en 9-pins kontakt for USB - har den det? Og i så fall, hvordan ser kontakten til front-USBen ut?

EDIT: Kan anbefale å endre topic også. Det bryter sikkert med alle reglene i nettiketten :p

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

du kan også skrive vilket hovedkort du har og gjerne et bilde.. kommer ikke så langt med det du har skrevet nå.. du kan også sjekke i manualen som følgte med hovedkorte ditt hva det står der

Lenke til kommentar
På hovedkortet er det bare masse pinner som står opp uten noen plastikk-kant rundt (slik som plastikken rundt IDE-porten).

Det høres ut som en USB-kontakt ja. I hvert fall hvis det er 4+5 pinner.

Hullene som pinnene (haha) skal opp i står på rrekke og rad :| .

Hvor mange hull er det? Kanskje den skal kobles til samme sted som HDLED og PWR SW og alt det der. Tviler egentlig litt på det, men man vet aldri med Qtec :p

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...