Gå til innhold

Bestilt 6800gt den 12.11.04 og ikke fått det ennå.

Anbefalte innlegg

hei sann der!

jeg bestilte 6800gt den 29.11.2004 på www.mamoz.no

og jeg har ikke fått kortet ennå. Det har bare stått på "venter på varer" :cry: og jeg begynner å bli forbanna for dette. har gått nesten 4 måneder og jeg har ikke fått kortet ennå Har ringt til de men inegn som tar telefonen., har sendt mail men ingen som svarer på den.

PS: jeg har betalt for det kortet. ;)

Hva skal jeg gjøre nå??

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hev kjøpet og kjøp fra en annen butikk som har på lager?? DA jeg kjøpte mitt for et par måneder siden var det hos NetShop... det var fordi de hadde dem på lager og jeg fikk da kortet få dager etter....

men de hadde det kortet på lageret da jeg bestilte det. og jeg betalte med en gang over nettet og nå får jeg ikke kortet.. :cry:

Lenke til kommentar

Mitt tips er AVBESTILL PRONTO! Hvis de ikke klarer å levere kortet på så lang tid så gi F@*n! Heh Netshop sender produktet samme dag hvis det er på lager og du bestiller før 15:00.

Lykke til

Mvh ZxL

Edit: Ps. Hvis du avbestiller så er pengene dine tilbake på konto i løpet av en dag og to.

Endret av ZeXeL
Lenke til kommentar
Mitt tips er AVBESTILL PRONTO! Hvis de ikke klarer å levere kortet på så lang tid så gi F@*n! Heh Netshop sender produktet samme dag hvis det er på lager og du bestiller før 15:00.

Lykke til

Mvh ZxL

oki, men åssen av bestiller jeg.. :cry:

og får jeg pengene mine tilbake da?? 3700kr eller noe sånt..

Lenke til kommentar

Kan du ikke få ordreoversikt på Mamoz sine nettsider? (aldri handlet der).

I tilfelle så skal du kunne slette ordren der, og da blir pengene automatisk overført tilbake til kontoen din. (slik er det på komplett hvertfall)

Hvis ikke så har du ikke så mange andre muligheter enn mail og tlf.

Mvh ZxL

Lenke til kommentar
Kan du ikke få ordreoversikt på Mamoz sine nettsider? (aldri handlet der).

I tilfelle så skal du kunne slette ordren der, og da blir pengene automatisk overført tilbake til kontoen din. (slik er det på komplett hvertfall)

Hvis ikke så har du ikke så mange andre muligheter enn mail og tlf.

Mvh ZxL

oki, tusen takk folkens..

snakka med de og jeg får et nytt kort eller mener en bedre produsent sa de + at jeg får med Doom3 siden jeg venta så lenge.. :p Så de skal enten sende det idag elelr imorra. :D

Lenke til kommentar
Kjempegreier =)

Lykke til med Doom 3 hvis du ikke har prøvd det før. Jeg liker det hvertfall godt.

Fint når ting ordner seg. :thumbup:

hehe, jepp.. :)

Har spilt Doom3 litt før.. Men har veldig lyst å runde det og nå får jeg sjangsen.. :D

Lenke til kommentar
hei sann der!

jeg bestilte 6800gt den 29.11.2004 på www.mamoz.no

og jeg har ikke fått kortet ennå. Det har bare stått på "venter på varer" :cry: og jeg begynner å bli forbanna for dette. har gått nesten 4 måneder og jeg har ikke fått kortet ennå Har ringt til de men inegn som tar telefonen., har sendt mail men ingen som svarer på den.

PS: jeg har betalt for det kortet. ;)

Hva skal jeg gjøre nå??

Takk!

Oi.. du er sannelig tålmodig. Det hadde nok klikket for meg etter kort tid om de ignorerte meg. :realmad: Spesielt når du kunne fått kortet på dagen om du hadde bestilt et annet sted.

Lenke til kommentar

En ting er jo det at de ikke har lov til å trekke pengene fra kontoen din før de har sendt kortet. De har bare lov til å reservere, og en reservasjon blir normalt slettet etter 2 uker. Er pengene trukket og kortet ikke sendt så har mamoz gjort en grov feil.

Lenke til kommentar
Morsomt å se hvor god tålmodighet folk har. Og å få Doom er vel mer straff enn belønning. Der er 15 minutter du ikke får tilbake av livet ditt :p

hehe, jeg fikk Doom3, XIII, Prince Of Persia - The Sand Of Time, og Uru.. :D:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...