dmx Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hei sann der! jeg bestilte 6800gt den 29.11.2004 på www.mamoz.no og jeg har ikke fått kortet ennå. Det har bare stått på "venter på varer" og jeg begynner å bli forbanna for dette. har gått nesten 4 måneder og jeg har ikke fått kortet ennå Har ringt til de men inegn som tar telefonen., har sendt mail men ingen som svarer på den. PS: jeg har betalt for det kortet. Hva skal jeg gjøre nå?? Takk! Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Mamoz er stort sett veldig seriøse folk. De har nettopp flyttet så det er mulig det roter det til med telefon men er jo likevel ingen unskyldning for at de ikke svarer på mail. Prøvd livePerson chat? url: https://server.iad.liveperson.net/hc/148351...835186&byhref=1 Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hev kjøpet og kjøp fra en annen butikk som har på lager?? DA jeg kjøpte mitt for et par måneder siden var det hos NetShop... det var fordi de hadde dem på lager og jeg fikk da kortet få dager etter.... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 hev kjøpet og kjøp fra en annen butikk som har på lager?? DA jeg kjøpte mitt for et par måneder siden var det hos NetShop... det var fordi de hadde dem på lager og jeg fikk da kortet få dager etter.... men de hadde det kortet på lageret da jeg bestilte det. og jeg betalte med en gang over nettet og nå får jeg ikke kortet.. Lenke til kommentar
ZeXeL Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Mitt tips er AVBESTILL PRONTO! Hvis de ikke klarer å levere kortet på så lang tid så gi F@*n! Heh Netshop sender produktet samme dag hvis det er på lager og du bestiller før 15:00. Lykke til Mvh ZxL Edit: Ps. Hvis du avbestiller så er pengene dine tilbake på konto i løpet av en dag og to. Endret 7. mars 2005 av ZeXeL Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Mitt tips er AVBESTILL PRONTO! Hvis de ikke klarer å levere kortet på så lang tid så gi F@*n! Heh Netshop sender produktet samme dag hvis det er på lager og du bestiller før 15:00. Lykke til Mvh ZxL oki, men åssen av bestiller jeg.. og får jeg pengene mine tilbake da?? 3700kr eller noe sånt.. Lenke til kommentar
ZeXeL Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kan du ikke få ordreoversikt på Mamoz sine nettsider? (aldri handlet der). I tilfelle så skal du kunne slette ordren der, og da blir pengene automatisk overført tilbake til kontoen din. (slik er det på komplett hvertfall) Hvis ikke så har du ikke så mange andre muligheter enn mail og tlf. Mvh ZxL Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Kan du ikke få ordreoversikt på Mamoz sine nettsider? (aldri handlet der).I tilfelle så skal du kunne slette ordren der, og da blir pengene automatisk overført tilbake til kontoen din. (slik er det på komplett hvertfall) Hvis ikke så har du ikke så mange andre muligheter enn mail og tlf. Mvh ZxL oki, tusen takk folkens.. snakka med de og jeg får et nytt kort eller mener en bedre produsent sa de + at jeg får med Doom3 siden jeg venta så lenge.. Så de skal enten sende det idag elelr imorra. Lenke til kommentar
ZeXeL Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kjempegreier =) Lykke til med Doom 3 hvis du ikke har prøvd det før. Jeg liker det hvertfall godt. Fint når ting ordner seg. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Kjempegreier =) Lykke til med Doom 3 hvis du ikke har prøvd det før. Jeg liker det hvertfall godt. Fint når ting ordner seg. hehe, jepp.. Har spilt Doom3 litt før.. Men har veldig lyst å runde det og nå får jeg sjangsen.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hei sann der! jeg bestilte 6800gt den 29.11.2004 på www.mamoz.no og jeg har ikke fått kortet ennå. Det har bare stått på "venter på varer" og jeg begynner å bli forbanna for dette. har gått nesten 4 måneder og jeg har ikke fått kortet ennå Har ringt til de men inegn som tar telefonen., har sendt mail men ingen som svarer på den. PS: jeg har betalt for det kortet. Hva skal jeg gjøre nå?? Takk! Oi.. du er sannelig tålmodig. Det hadde nok klikket for meg etter kort tid om de ignorerte meg. Spesielt når du kunne fått kortet på dagen om du hadde bestilt et annet sted. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 En ting er jo det at de ikke har lov til å trekke pengene fra kontoen din før de har sendt kortet. De har bare lov til å reservere, og en reservasjon blir normalt slettet etter 2 uker. Er pengene trukket og kortet ikke sendt så har mamoz gjort en grov feil. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 sånn.. igår kom mamma inn med svær innpakket eske.. og gjett hva som var oppi..! MSI GEFORCE 6800GT 256MB! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 sånn.. igår kom mamma inn med svær innpakket eske.. og gjett hva som var oppi..! MSI GEFORCE 6800GT 256MB! Gratulerer! Fins ikke noe bedre en smaken av et nytt skjermkort Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Morsomt å se hvor god tålmodighet folk har. Og å få Doom er vel mer straff enn belønning. Der er 15 minutter du ikke får tilbake av livet ditt Lenke til kommentar
dmx Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Morsomt å se hvor god tålmodighet folk har. Og å få Doom er vel mer straff enn belønning. Der er 15 minutter du ikke får tilbake av livet ditt hehe, jeg fikk Doom3, XIII, Prince Of Persia - The Sand Of Time, og Uru.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå