Gå til innhold

makro av kinderegg-figurer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det at den nærmeste figuren er så uskarp synes jeg ødelegger hele inntrykket. du burde kanskje også tenke på bruke en enfarget bakgrunn. et hvitt ark eller noe lignende.

enig i bakgrunnen: litt rotete. men litt av poenget med å ta bildet i makro-modus var å få liten dybdeskarphet slik at nettopp en eller flere av froskene ble uskarpe. et eks til:

post-209-1110200169_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei!

Den nærmeste figuren ødelegger inntrykket, hadde den vært vekk ville bildet blitt finere. Bakgrunnen var stygg. Men figurene var morsomme :!:

Du spør om bildet er kjedelig. Jeg sier JA :thumbdown:

 

Edit: Du lastet opp et nytt bilde før jeg klarte å sende dette svaret, kritikken på dette bildet gjelder for det første. :yes:

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

" fant noen kinderegg-frosker igår som jeg lekte litt med"

Og når du var ferdig med det, så tok du bilder av dem også.... :!:

 

Synes det siste ble kult. Men jeg ville brukt noe helt ensfarger å sette dem på, det samme som bakgrunn. Så ville jeg forsøkt å få teksturen i bakgrunn og underlag helt jamn etterpå. Kult dette, stå på :)

 

F828

Lenke til kommentar

denlengste: jeg er egentlig enig i at det er rått med en uskarp figur, men ikke den første, det er ihvertfall min mening. om du hadde brukt et ensfarget underlag, for eksempel hvit, hadde det andre bildet vært ganske stilig.

 

edit: omformulering

Endret av Burner89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...