Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nForce med Modem

Anbefalte innlegg

Hei...jeg er hos pappa og sender post, jeg har et nForce hovedkort med MC97 modem enabled, men Windows finner den ikke.

En gang den fant "PCI Card", jeg installerte standard 33 600 bps modem, tele2 ringte opp så kræsjet den like etter. HJELP jeg vil ha internett NÅ.

PS: nForce har LAN, Nettverk, Modem integrert på ett utgang og jeg bruker GeForce2 integrert til internett pga internett krever ørlite kraft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-25 20:03, Qwseyvnd skrev:

Hei...jeg er hos pappa og sender post, jeg har et nForce hovedkort med MC97 modem enabled, men Windows finner den ikke.

En gang den fant "PCI Card", jeg installerte standard 33 600 bps modem, tele2 ringte opp så kræsjet den like etter. HJELP jeg vil ha internett NÅ.

PS: nForce har LAN, Nettverk, Modem integrert på ett utgang og jeg bruker GeForce2 integrert til internett pga internett krever ørlite kraft.

Jeg velger å tro gutten, talisar, og skal prøve å svare.

Operativsystem, Qwseyvnd?

Og ikke bland skjermkort inn i dette? Det er litt bortevekke. LAN og nettverk går på sett og vis ut på det samme.

Har bare en eller to ganger før hørt om nForce med modem, og om dette brukes av porten til nettverkskortet (dere skjønner hva jeg mener), er jo det litt rart. Lest på produktets hjemmeside, Q-dude? Er det ikke en FAQ eller.no der? Support? Hva som helst?

(Hvorfor greier ingen å huske; Les på produktets hjemmeside. Siden spør folka bak produktet.)

Lenke til kommentar

Jeg har Win98se foreløpig, og skal få tak i Win ME, maskinen passer bedre med Win ME og nForce støtter ikke Win98se 100%.

Jeg vil ikke ha Win XP fordi den krever for mye RAM og andre ting. Har prøvd å installer driver på nytt, sjekket på nForce CD,der fant jeg ingenting med Modemet.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe modem integrert på MSI Nforce hovedkorter, du må har et pci modem!!

Du har 512mb ram, installer Winxp om du har det tilgjengelig, win98 og winme utnytter dårlig 512mb ram, winxp derimot vil fungere koste seg på din manskin! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...