Gå til innhold

Rogue Build, Combat/Ass - Bra?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg spiller nå på en UD Rogue som nå nettopp ble lvl 10 og fikk sitt første talentpoint. Men talentpoint er jeg ikke så veldig god å plassere. Men jeg har likevel satt opp et buildforslag. Hva synes dere om dette?

 

build6vi.jpg

 

Jeg har lyst å gjøre mye dmg med eviscerate og sinister strike i tillegg til å ha muligheten til å gjøre backstab og ambush og andre bakholdsangrep. Er dette et bra valg?

 

EDIT (080305): Det er snakk om PvP ;)

Endret av omiro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vits å spørre om sånt som dette egentlig.

Du kommer sansynligvis til å ombestemme deg senere uansett.

 

Forresten er det en bug med Seal Fate som gjør at du får 3 Combo Poitns itstedet for 2. Denne kan stackes med et annet talent (Som jeg ikke husker navnet på nå).

Da kan du få 4 combo points på 1 ambush.

Endret av Vaktmestern
Lenke til kommentar

Min build:

Assassination-30p, Seal Fate.

Combat: 0p

Sub: 21p, Preparation.

 

Eventuelt 28/2/21. Kommer sikkert til å endre litt på dette etterhvert.

 

Jeg mener combat build er for PvE.

Får se hva det blir til på level 60, vet ikke om jeg gidder å fortsette på Ravencrest i nooballiance. Er lowbie på Daggerspine atm.

 

Edit: Et alternativt build:

Assassination til Cold blood, Combat for Improved Sinister Strike og Backstab, resten i Sub til Preparation. Ble foreslått til meg av en som hadde level 60 rogue i CB...

 

Preparation trenger man i og for seg ikke før level 60, det er i mitt tilfelle det siste jeg bygger opp til. Dog er det meget praktisk med 2*vanish, 2*sprint, 2*kidney shot osv.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
Min build:

Assassination-30p, Seal Fate.

Combat: 0p

Sub: 21p, Preparation.

 

Eventuelt 28/2/21. Kommer sikkert til å endre litt på dette etterhvert.

 

Jeg mener combat build er for PvE.

Får se hva det blir til på level 60, vet ikke om jeg gidder å fortsette på Ravencrest i nooballiance. Er lowbie på Daggerspine atm.

 

Edit: Et alternativt build:

Assassination til Cold blood, Combat for Improved Sinister Strike og Backstab, resten i Sub til Preparation. Ble foreslått til meg av en som hadde level 60 rogue i CB...

 

Preparation trenger man i og for seg ikke før level 60, det er i mitt tilfelle det siste jeg bygger opp til. Dog er det meget praktisk med 2*vanish, 2*sprint, 2*kidney shot osv.

Bra forslag det der. Men jeg syns Dual Wield Specilization Rank 5 (50% more damage with offhand weapon) virka ekstremt bra. Er det ikke det altså? Det er ikke noe vits?

Lenke til kommentar

Heysann. Jeg har åsså sett på den dual wield specialization. Jeg unlearnet i går. Så nå har jeg fått maxxa til 50% enhanced dmg. Skal teste det ut idag. Har veldig lyst på cold blood og den +10 energy saken også. Men 50% dmg svir godt altså? Og cold blood har cool down på 3 min. Tror man gjør mer skade over tid med 50% enhanced dmg?

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Ett spørsmål; når man går til traineren og kan "Unlearne talents" er det da ett og ett eller tar han alle på en gang? Har ikke turd å trykke i tilfelle alt går åt helvet....

alle

Lenke til kommentar

Vigor lyver på effektiviteten. +10 energy er ikke så bra som man skal ha det til. Ingen av toppmålene i rogues talent tree er like gode som andre klasser sine.

 

Talent points i poison kan du bare glemme, er ikke noe poeng. Selv bruker jeg crippling poison og instant/mind numbling.

 

Naturligvis skal du få bestemme selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...