Celsior Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei. Hvilke av disse tre skjermene ville du gått for? 912'en har denne omtalte DVI kontakten. Utover dette en responstid på 12ms og et stilig design. BenQ'en har samme responstid. LG skjermen blir det billigste alternativet med 12ms men med et svært enkelt design. Men hvilken vil gi meg mest for pengene? Bruksområdet er primært spilling og en del vcd avspilling selvfølgelig. Kriteriene er satt med maks 12ms responstid, 19 tommer str og helst med DVI (vet bare at jeg kan trenge det?). 12ms respons tror jeg er helt ideelt for vanlig bruk hjemme hvor spilling er en del av hverdagen. 8ms har jeg hørt vil muligens ikke være så bra til avspilling (arrester meg her hvis jeg tar feil), dessuten så blir det noe dyrere med et slikt kriterie. Budsjettet ligger på omkring 3500kr. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Jah, slik er det... Alle spør om det samme og da forstår jeg at folk driter i å hjelpe hverandre. Eller betyr det at jeg har rett, og bør gå for Viewsonic'en? Er det underbevisst opplagt, slik jeg spør? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 just for information, 937s har også DVI. Selv gikk jeg for Benqen, men jeg vet ikke hvordan de to andre skjermene er.. hw.no har i allefall teste BenQen, men om de har testet de andre er jeg usikker på... Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Test av ViewSonic VX912 Shonah Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Har gått for VX912'en. Yay, så fornøyd. Den har virkelig utseendet med seg! Eneste jeg har vært litt uheldig med; en stor, grønn, død piksel. Litt irriterende med tanke på at det er en skjerm til 4000 kroner. Ser at Viewsonic har null toleranse politikk på dette temaet, så vi får se om jeg får ny da. Er uansett glad for å få en ny skjerm i hus - trengte det virkelig. Hadde en 7 år gammel Panasonic PanaFlat 17". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå