Qwseyvnd Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei :-) Går det an å feste TT bigwater radiator på strømforsyning ? jeg har 120mm vifte på min psu, tenkte på om den radiator kunne festes med psu. inni vifte, metalldeksel på psu, radiator...dvs vifte og radiator festes mellom metalldeksel. Hvis ja, så kjøper jeg vannkjølingssett. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 vis jeg forsto det riktig så vil jo radiatoren bli veldig mye varmere enn vis den lå løst en plass?! er det inni PSU du mener?? mellom vifte og kjøleribbe?? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Vil ikke anbefale dette, ass. Det vil gjøre både radiator og psu varmere enn ellers. Ville heller kjørt BW-radiatoren utenfor kabinettet! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg mener radiator utenfor psu, men festet til deksel, der viften er. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det vil jo selvfølgelig gjøre komponentene inni PSU'en litt varmere, men ellers ser jeg ingen grunn til å la være... Hører du et lite pang og PC'en slår seg av vet du jo iallefall hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå