Gå til innhold

Problemer med Lexmark X73

Anbefalte innlegg

Fardern driver firma og kjøpte seg en Lexmark X73 med skriver/scanner/kopimaskin og scanner i ett men det tok ikke lang tid før probleme kom.

Alt fungerer som det skulle helt til en dag skriveren nektet og fungere.

Vi fikk beskjed fra lexmark at noen av skriverene sluttet og fungere i windows XP. Løsningen var en ny driver. Siden denne var ganske stor (105MB) sende Lexmark en nt driver CD (Fra Frankrie faktisk) men den funket ikke.

Det var greit og de kom og hendtet skriveren og leverte en ny skriver. Instalerte denne og fikk installert under Windows XP. For og se om alt fungerte prøve jeg scannerdelen for morroskyld og fikk et lite skjokk. Når den begynte og scanne kom den en skillelig bråkelyd. Høres ut som noen tannhjul som ikke satt som de skulle. Vi ringte Leksmark igjen og de sa vil skulle legge den på siden og prve igjen. Vi prøve men fungere ikke. Lexmark sa at de ville sende en ny.

Den nye kom i dag og installerte den, men trur du ikke denne også hadde den samme feilen. Fardern begynner og bli veldig lei og skal få hevet kjøpe men det er sikkert ikke så enkelt.

Nå kan lexmark høres ut som de hadde god service men saken er en annen. Mye av tiden hadde de bra service men når vi skulle få printer nr. 3 så blei det bråk, de mente at de hadde sendt denne og at den var levert til oss. Etter mye om og men fikk vi en ny skriver men den er jo null vert.

Lurer på om noen andre har hatt samme problemene med denne skriveren?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-01 18:05, skrev hodesleng:

Faktisk har jeg de samme problemene hos en nabo!

Den virket bra en liten stund, men plutselig så kuttet den helt ut, den ble en ukjent USB enhet.

Sitter nå og prøver å laste ned nye(? fra 2001..) XP drivere.............

Denne posten er gammel, men jeg står forsatt der jeg står. Nye drivere hjelper ikke. Jeg prøve og blei skuffet (110MB eller no med ISDN tar sin tid). Scanner er forsatt dau og printern nekter og funke vis du tar den ut av USB porten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...