Dingot0m Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Når jeg starter PCen, og Windows er loadet og logget på er det som regel en 50% sjanse for at enten henger musen og alt annet seg, og jeg får en kjekk blåskjerm hvor det står "MACHINE_CHECK_EXCEPTION", som resulterer i at jeg må ta en fysisk reboot, eller at det ikke skjer noe spesielt og alt går som det skal. En ny ting som har skjedd er at når jeg starter PCen er det en eller annen komponent som har startet å jamre og klage noe helt utrolig. Høres ut som en motorsykkel. Jeg har ikke gjort noe forsøk på å finne ut hva det er, men gjetter meg til at det er den gamle WDC 60 GB-harddisken min som synger på siste verset (Har forøvrig to andre Seagate-harddisker og). Kan disse to feilene henge sammen? Takker for svar. PCen har forøvrig vært helt topp til nå, og har aldri opplevd noen feil med det nåværende oppsettet før dette. Specs: Asus K8N-E Deluxe AMD Athlon 64 3200+ "Clawhammer" Corsair TWINX1024-3200XL WDC 60 GB (Gammel) 2x Seagate Barracuda 120GB (En P-ATA og en S-ATA) Endret 7. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Ta en titt på denne siden. Men lykke til med maskina, BSOD er ikke mye gøy Endret 7. mars 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå