RBW Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Rent kobber fra Point of View POV introduserer en ny kobberkjøler på enkelte av sine skjermkort. I første omgang er det GeForce 6600- og 6800-serien som vil bli utstyrt med kjøleren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er ikke kobber allerede ganske vanlig i kjølere til de varmeste grafikkortene? Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 den kjølaren er jo prikk lik den jetart kjølaren dei har på micoplex..... Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ikke på referanse designet fra Nvidia... /cyrus Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 den kjølaren er jo prikk lik den jetart kjølaren dei har på micoplex..... ja, det slo meg også. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Haha, jaja, den var nesten 100% lik gitt. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er også mulig å kjøre viften på kjøleren med en spenning på 5 volt. Dette vil gjøre sitt til å senke støynivået. Kunne de ikke i det minste hatt dynamisk temperaturstyrt viftehastighet? Må en velge 5V manuelt? Hva om den da blir for varmt? Skrur den opp hastigheten på viften automatisk eller må en inn å velge en annen volt setting? Dette virker forvirrende! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Var det jeg syntes også at den var veeeeldig lik... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Men blir den bedre enn VGA Silencer 5 ? Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 her e en test av jetarten. gir vel en pekepinn på pow sin. ser at de to kjølerne bruker samme kobber ramsinks. har en følelse av at pow har laget en avtale med jetart hvor de kan late som det e de som har utviklet kjøleren. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg for min del synes iallefall det er positivt at de skifter vifte. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er ikke kobber allerede ganske vanlig i kjølere til de varmeste grafikkortene? Jeg tror det ja. Det er ivertfall vanlig for kjølere til CPU. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er ikke kobber allerede ganske vanlig i kjølere til de varmeste grafikkortene? Jeg tror det ja. Det er ivertfall vanlig for kjølere til CPU. Jo,men ikke at hele er av kobber,som regel er det kun en liten kobberkjøler ommgitt av plast eller alu. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kommer vel til å veie litt den her... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 den kjølaren er jo prikk lik den jetart kjølaren dei har på micoplex..... Hadde akkurat funnet frem linken til den der. Det MÅ jo rett og slett være den samme kjøleren, trolig produsert av Jetart! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Mitt kobberkort(msi 6800 GT) er veldig tungt,men bedre luftkkjøling skal man lete lenge etter.så bra at de bruker kobber i stedet får vanlig metall som avleder varme mye dårlige.. Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *pirke modus* Kobber leder bedre varme enn Aluminium er rett, _men_ Aluminium avgir bedre varme til luft enn Kobber. *pirke modus* Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 *pirke modus* Kobber leder bedre varme enn Aluminium er rett, _men_ Aluminium avgir bedre varme til luft enn Kobber. *pirke modus* Nei, det er feil. Sidan dette er ein myte, på lik linje med at varmesprederen fører til bedre kjøling, hadde det vore greit å vite kor du har fått vite dette?! men, Aluminium er lettere slik at du kan lage ein større kjøler før vekt eller momentbegrensning gjer seg gjeldande. I tillegg er det billigere og enklere å maskinere. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Uansett, litt dårlig v Hw.no å ikke sjekke opp om at det er jetart kjølern og at den da selges separat... Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvor jeg har det ifra ? Her: http://www.amdmb.com/article-display.php?A...ID=105&PageID=4 Er iallefall sånn jeg forstår det. Hvor har du det ifra om jeg tør spørre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå