Prnkstr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hey... Jeg oppgraderete nylig systemet mitt med blandt annent nytt hk en sata disk (250g)- Fyrte systemet opp, men så ikke disken noen steder. Sjekket instillingene i bios og de var korrekte. Neivel, tenkte jeg...da er det sikkert bare en driver eller noe sånt morro som ikke funker....går sikkert så bra once I get windows... :...som sagt så gjort....instalerete windows på en ide harddisk og det funker fett den dag i dag. Så tenkte jeg at jeg skulle begynne å se på hva som var galt med sata. Instalerte alt jeg kom over av kontrollere, drivere osv. f6 i windowsinstallering, u name it! Funket fortasatt ikke. Det var da jeg begynte å å ane ugler i mosen....på komplett.no er det mange fine omtaler av denne disken (og hk forøvrig) om hvordan denne hd funker prikkfritt og er lett og instalere osv. Under enhettsbehandling står nemelig raid, satakontroller på (denne enheten kan ikke starte). Det er da jeg begynner å lure...er det noen funky med hd ellr hk? Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva slags HDD er det du har kjøpt? EVT, er hk. ditt gammelt? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nøyaktig hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Start - Kjør - "diskmgmt.msc" Ser du disken din der? Isåfall må du sikkert initialisere den først, før du får den opp og får formatert den. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Start - Kjør - "diskmgmt.msc" Ser du disken din der? Isåfall må du sikkert initialisere den først, før du får den opp og får formatert den. Nope....ser ikke disken der er jeg redd:( For de som lurte har jeg et helt nyinnkjøpt hk av denne typen og hd av denne typen... Håper noen har noe svar... Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Gå til: http://support.wdc.com/download/index.asp?cxml=n&pid=999 og last ned Data lifeguard 11 for (ditt OS) Ser du har prøvd masse kontrollere... her har di den riktige: Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Beklager å måtte si det, men den lifeguard 11 hjalp sørgelig lite. Den abre påpekte at jeg kun hadde ide harddisk instalert... Noen fler med en glimrende som kan hjelpe meg ut av denne heller kjipe ståa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå