ekarlso Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) jeg skal ha meg nytt kabbis i sammenheng med nye disker og tg. valgene står nå mellom disse to pga at dem har god plass til disker og god kjøling: Thermaltake ARMOR https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26511 Coolermaster STACKER https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21403 krav: 1 dvd rom og minimum 11 disker. evt en viftestyring og iallfall: KJØLING TIL ALLE DISKENE ! JA TENK!!! DU KAN FAKTISK FORESLÅ NOEN ANDRE KABINETT!!! Endret 7. mars 2005 av zykes Lenke til kommentar
slettet Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Eg har ikkje vært borti nokon av desse kabinetta, men sånn som det ser ut for meg så må du ha drevrammer med ekstra kjøling for å ha meir enn seks disker i TT'en.. Stacker står det så mykje om rundt her på forumet at det er bare til å søke og lese, så får du nok svar på det du lurer på... Endret 7. mars 2005 av nmedaas Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 skal du ha 11 disker.. joda.. då spare du noen kronestykker.. så kjøper du deg Dette kabinettet. plass til 12 disker ser det ut som i farten.. ei 120mm. vifte sørger for at det sirkulerer luft gjennom stackene med harddisker så de vil holdes normalt tempererte. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ville helt klart gått for CM Stacker med kriteriene dine... Har kjøpt et selv og kunn eikk blitt mer fornøyd... Masser av plass, EKSTREMT god kjøling og god kvalitet. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Stacker er helt klart det beste valget, det er jo myyyye penere enn armor. Men det peneste er jo Lian li sitt som er blitt forslått men det er dyrt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 LL er dyrt, men tenk på kvaliteten du får for det! Vil si meg enig i at Stacker er det beste valget.. Dessuten er jeg ikke noe fan av TT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå