Gå til innhold

939 oppsett til rundt 7000

Anbefalte innlegg

Skal sette opp et lite 939 oppsett til rundt 7000 til en kamerat. Han er ikke noe særlig til gamer. Men det hender han slenger opp noe spill(om det er strategi). Så det kreves ikke noe ekstrem ytelse av skjermkort. Jeg er ikke noe fan av Nvidia selv. Og tviler på at han kommer til å ty til SLI uansett. Så jeg tror det blir et ATI kort. Men om dere har gode argumenter(noe annet enn "6600 er myyye bedre så!") så er jeg åpen for det ;)

Satt opp noe raskt bare for å se hvor mye det kom til å lande på.

• Oppsett
  • Asus A8N-SLI Deluxe kr. 1390
  • AMD Athlon 64 3200+ kr. 1600
  • Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA kr. 1000
  • NEC DVD recorder ND-3520A kr. 550
  • Skjermkort usikkert. kom med forslag til +- 1500kr.
  • TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack kr. 1100

Kom med innspill :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje et

Abit Radeon X700PRO 128MB DDR PCI-E PCI Express, Tv-Out/DVI, Retail ? Koster 1399 på komplett.

Hvist du skulle ha valgt noe annet så hadde det gått med et 6600 og evnt satt inn et til senere å kjørt de i sli når det kommer spill som krever mer grafikk.

Lenke til kommentar
Kansje et

Abit Radeon X700PRO 128MB DDR PCI-E PCI Express, Tv-Out/DVI, Retail ? Koster 1399 på komplett.

Hvist du skulle ha valgt noe annet så hadde det gått med et 6600 og evnt satt inn et til senere å kjørt de i sli når det kommer spill som krever mer grafikk.

Ja. planen var egentlig å kjøpe 6600 for så å sette inn et senere. men fant ut at dette ikke blir aktuelt.

Jeg datt egentlig litt ut av alle modellbetegnelsene når ATI kom med disse x600/700/800 kortene. vet liksom ikke hva jeg kan sammenligne de med. derfor jeg velger å spørre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...