Ø.B. Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 katter greier ikke å skille på navn alikevel... øhm du har vel ikke hatt så mange katter kanskje? Selvfølgelig kommer dem hvis du roper på dem. Å nei, begge to kommer ikke hvis jeg roper bare på den ene og den kan også gi labb, og det er bare å si "sitt" så setter den seg ned før den får mat. hehe Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Helge Knut Pus (Slager) TinTin Mjau Rambo (Hadde kattunger, og ene katten var så skikkelig feit, så den ble hetende Rambo.) Logitech. Hanne, har hørt AKKURAT det samme som deg, att katter skal ha bokstaven S i Nicket sitt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 PejPej.. Som Per Per bare at man ikke kan uttale r'en..derfor blir det søtt og idiotisk Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Katten Hjelp Overfall Hunden Satan Belsebub Ole Ivars Brann Swiffer Rotta Nødutgang Igor Nemesis Guybrush Trepwood Zaphod Beeblebrox Napoleon Bonaparte IV Lyktestolpe Jeg er full av gode forslag Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Det er bare ett navn du kan gi en katt, og det er "splætt"! Endret 8. mars 2005 av AndyG Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Greebo !!! Sykeste katta ever (Discworld..) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Kall den Lars, døpet etter personen som ga deg tipset... Endret 8. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Puzzy Veit ikkje om du gjor det med hensikt, men har du prøvd å kalle katten din det og rope på den en sein kveld fra balkongen? Folk har en tendens til å kikke rart, ja ej snakka av erfaring.. hehe.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Puzzy Veit ikkje om du gjor det med hensikt, men har du prøvd å kalle katten din det og rope på den en sein kveld fra balkongen? Folk har en tendens til å kikke rart, ja ej snakka av erfaring.. hehe.. kanskje han bor på landet ? dessuten kan man jo bare si pssssss psss psss.. Da kommer katta da. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nå forlanger jeg å vite hva navnet ble snart Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Når du får katten, så vil du vel se hva katten kommer til å hete. Jeg har døpt mine katter: Krøsus, fordi han fikk alt han ville(det vises på vektskåla) Sokrates, fordi jeg synes det var litt artig navn, og vi hadde aokrates og aristoteles på skolen. Vita, fordi en jeg er onkel til, kalte henne det fordi hun var hvit. Husk å kastrer\steriliser katten når du får den da.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Husk å kastrer\steriliser katten når du får den da.. Det er jo bare teit, da slutter de jo å være produktiv. Er ikke gøy med katt som ikke får unger i hytt og gevær. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Husk å kastrer\steriliser katten når du får den da.. Det er jo bare teit, da slutter de jo å være produktiv. Er ikke gøy med katt som ikke får unger i hytt og gevær. Ikke når man bor på en hybel Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Husk å kastrer\steriliser katten når du får den da.. Det er jo bare teit, da slutter de jo å være produktiv. Er ikke gøy med katt som ikke får unger i hytt og gevær. Er ikke gøy å høre om unger (les barn) som har fått som oppgave i å kvitte seg med familiens fordi de ikke gidder å ha den mer. Jeg aner ikek hvem trådstarter er, men hva om denne katten kommer seg ut og setter barn på nabokatten\ blir gravid, hva skjer da ? Forslag til navn: Klender Buffy Tiger Bamse Leonora Smule Tommy Tappen Charlie Smiley Solan Mari Smokey Potta (hvem vet, kanskje noen liker det navnet) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fonzie Heh, fått det fra "To fast to furious"? Skjønte aldri poenget med å kalle noen for Fonzie!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå