Clerion Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Hadde planer om å kalle hunden(e) min(e) for:Lego Playmo Ludo Blackjack Herpes Sars Puma Adio Element Max Mekker HERPES????? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 er det ikke sånn med katte navn at det skal være noen s'er i navnet så katten enklere lærer navnet sitt...pga den s-lyden? viss ikke: hanne neida, jeg syns nutcha er fint kattenavn! Hanne var søtt da menneh det er ikke tøft liksom Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 tenk så kult det hadde vært med sovietpig da Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Vår katt heter Tuttelutten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tuttelutten - destroyer of worlds Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Fucked Up Cat? Dårlig forslag...Hold dere seriøse Vennligst forklar meg hva som var så useriøst med det ? Det er useriøst i den grad at dette ikke er et kattenavn men en katte skjendings settning En spøk var visst for vanskelig for deg.... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Judas Jesus Ivar Rocky Pussy Hannibal Bart Homer ++++++++ Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Min kjæreste katt het Rasmus Da ble Rassulf et logisk kjælenavn. -Kjært barn har mange navn. Han ble dessverre påkjørt da jeg var 10 år gammel, og jeg så at det skjedde. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Elvin og Siegel er jo kongekattenavn! minstetassen heter Milo da, men det var ikke mitt forslag.. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gunn Egil :!: Beste navnet på en katt jeg noen gang har hørt. En jeg kjenner har kalt katten det. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gustav. Det optimale kattenavn. T'Weed Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vi har to katter og kalle begge for pus.. funker phet det Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 iCat Hahhaha. Er Kato lov å foreslå? Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 "Børre" er jo ganske tøft :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vi har to katter og kalle begge for pus.. funker phet det hva om du skal rope på den ene katten? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 katter greier ikke å skille på navn alikevel... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis du er fan av The Simpsons kan jo Snowball vere et tøft navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå