Ligaya Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Gunda Secundo - avhenger litt av katta. Min gamle katt het det, men den var litt treig i oppfattelsen. Derav navnet Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 TARZAN er en slager Ellers er ikke Macgyver eller Lurifax noe dårlig forslag. (som noen har nevnt her) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Darth Vader Hannibal Homer Puppy Katarr <- min favoritt Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Geisha! Det het katten min Den andre het Kristine. Eller du kan bare kalle den for Atle-Petter-Kjell-Sigurd-Arnt-Jorunn? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Fluffy, the destroyer of worlds? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kom på ett da jeg så nicket til Netallica. Metallicat Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hadde planer om å kalle hunden(e) min(e) for: Lego Playmo Ludo Blackjack Herpes Sars Puma Adio Element Max Mekker Endret 7. mars 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 pusur eller puser'n.. gunda.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Eller hvorfor ikke bare klinke til med Jenna? Eller Pamèla? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 er det ikke sånn med katte navn at det skal være noen s'er i navnet så katten enklere lærer navnet sitt...pga den s-lyden? viss ikke: hanne neida, jeg syns nutcha er fint kattenavn! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nusse, eller Nuffe. Eller Rolf. Eller, Cock-ulf. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 En jeg kjenner døpte rotta si til pølseline. Syntes det var et bra navn. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 flodhest. Tenk så morsomt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå