dkvam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Vet ikke om dette passer her da denne butikken selger DVD , og ikke PC-hardware , men isåfall bare slett dette innlegget!! Har fra tid til annen handlet DVD fra www.cd-wow.fm , da de sender raskt , og har som oftest ok priser. Så var det slik at min siste bestilling , bestilit i Januar fremdeles ikke hadde kommet i postkassen.(fikk leveringsbekreftelse fra CD-wow den 30.01) Sendte en mail til Cd-wow.fm igår(Søndag) kl.22.00 , fikk svar 22.12 , og saken var avgjort kl.23:30. Ny DVD på vei i posten til meg! Dette kaller jeg virkelig kjapp og god kundeservice. Så denne sjappa anbefales!! Endret 7. mars 2005 av dkvam Lenke til kommentar
stighe Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Samme skjedde med meg i sommer, kom ingen dvd i posten etter at jeg hadde ventet en måned, sendte mail rundt 2300 på en tirsdag kveld og fikk svar 3 min etterpå. Ny dvd ble sendt dagen etter. Godt å høre at det samme har skjedd med flere, tyder på at det er denne rutinen cd-wow følger når ting forsvinner i posten og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå